Frank Zappa Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Tänkte köra Pro tools TDM 6.7 på min pc AMD Athlon 2.5 mhz 1300 mb ram räcker det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Tänkte köra Pro tools TDM 6.7 på min pcAMD Athlon 2.5 mhz 1300 mb ram räcker det? Om du har ett sånt dyrt system borde väl en riktigt vass dator inte vara någon stor kostnad? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emaj7 (oregistrerad) Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Hej! Eftersom protoolsriggen avlastar din dator väldigt kraftigt så är det inga problem... Kör du TDM-pluggar så belastar de ju bara accelkorten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Tänkte köra Pro tools TDM 6.7 på min pcAMD Athlon 2.5 mhz 1300 mb ram räcker det? Här kan du läsa lite om vad minimekraven är för Pro Tools 7... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Zappa Postat 23 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 23 januari 2006 Tänkte köra Pro tools TDM 6.7 på min pcAMD Athlon 2.5 mhz 1300 mb ram räcker det? Om du har ett sånt dyrt system borde väl en riktigt vass dator inte vara någon stor kostnad? 😄 Jag tänkte på datorn jag har hemma. Fick det billigt av en kompis som sålt sin studio. 😏 Aja det är väl bara att testa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murdock Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Fick du ett TDM-system billigt? Hur billigt om jag törs fråga? Jag har aldrig sett något som inte skulle kosta mig ett antal 10.000-lappar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Tänkte köra Pro tools TDM 6.7 på min pcAMD Athlon 2.5 mhz 1300 mb ram räcker det? Om du har ett sånt dyrt system borde väl en riktigt vass dator inte vara någon stor kostnad? 😄 Jag tänkte på datorn jag har hemma. Fick det billigt av en kompis som sålt sin studio. 😄 Aja det är väl bara att testa. Pro Tools fungerar bara med speciell hårdvara och i fallet Pro Tools TDM så är den hårdvaran väldigt dyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 14 februari 2006 Dela Postat 14 februari 2006 Kör man TDM versionen om man har HD2 eller HD3 kort i burken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikS Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Ja. Även om man har HD1 eller något av Mix-systemen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.