Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

HiYa Andrew

den hĂ€r sĂ„g bekant ut 😆

stanna kvar och hÀng med i trÄdarna,

det finns mycket nyttigt 😆

Postat

Tjena TordA jassĂ„ du va hĂ€r 😆 det kunde man ju ana haha 😆

Postat

Äsch, klippet fucker upp min dator. 😆

Postat

japp TordA och jag Ă€r Homiesar 😆 vi har mötts pĂ„ ett annat eh stĂ€lle 😆

jag tackar för Mottagandet 😆 Kolla videon För Bövelen

Postat
Äsch, klippet fucker upp min dator. 😆

Det var trĂ„kigt att höra !! 😆 den Ă€r iaf vĂ€ldigt sevĂ€rd 😆

Postat
Äsch, klippet fucker upp min dator.  đŸ˜±

Det var trĂ„kigt att höra !! đŸ˜± den Ă€r iaf vĂ€ldigt sevĂ€rd 😆

FĂ„r kolla in det pĂ„ en annan dator. Min laptop Ă€r lite klen. đŸ˜±

Postat (redigerat)

--EDIT--

pÄ grund av en anmÀlan för att jag postar bilder

med lÀttklÀdda damer, sÄ Àr denna SENSURERAD

🙂

Redigerat av TordA
Postat

ganska skön lÄt för att vara denna typ av musik, och vÀlgjord video. tyckte sÄngen var lite enformig.

in med en farfisa orgel och mer d-takt pĂ„ trummorna sĂ„ kan det bli riktigt bra. 🙂

Postat

ja jag fĂ„r svara för mej dĂ„ ja Paula spelar Slagverk i Myra sĂ„ TordA nu vill vi se samma bild med dej hehe 😳

😳

NĂ€ det ska inte va D takter eller orgel i Myra dĂ„ det inte ska va hopkok av Deep Purple och Skitsystem sĂ„ det sĂ„ ... đŸ„° nĂ€ nu ska jag Ă€ta 🙂

Postat

deep purple har vad jag vet aldrig anvÀnt farfisa, de körde vÀl alltid med hammond

Postat

Det har du nog rĂ€tt i !! 😛 hur fick dom till disten pĂ„ den Ă€r det pedaler el stĂ€rkare med tanke pĂ„ att det lĂ„ter Gitarr om det ? nĂ„t som alltid jag tycker Ă€r intressant det har ju inget med den hĂ€r trĂ„den att göra men Ă€r hur alla artister ifrĂ„n 50 talet till 80 talet fick fram sina alster med tanke pĂ„ att allt Ă€r analogt oftast

jag gillar verkligen soundet pÄ första Black Sabbath,Deep Purple,Uriah heep och Judas Preist plattorna tyvÀrr idagens musiker samhÀlle eller vad man ska kalla det skulle man göra en sÄdan insp

skulle man falla i glömska rÀtt fort gissar jag /Andreas

Kom pÄ Spelningen ikvÀll !!!Det Àr Gratis det kommer bli Grymt

Postat
en typisk trummis:

450907560_l.jpg

😄

Jaja, absolut! 😛

Postat
Paula spelar Slagverk i Myra sĂ„ TordA nu vill vi se samma bild med dej hehe 😛

😄

inga problem 😆

be henne ta med dressen nÀsta gÄng ni Àr i stockholm

😆

Postat

😄 Absolut det gör jag hon har flera ocksĂ„ sĂ„ du kan göra ett kollage 😛

hur gĂ„r det för dej har du fixat till lĂ„ten nu ??? 😆

Mvh Andreas

Postat

Tjenna ja jag Ă€r Överallt som det kĂ€nns men det Ă€r sköj kul att snacka med olika mĂ€niskor olika bakgrunder olika stilar har du kollat videon ?

jag vart faktiskt jĂ€vligt nöjd med den har ni mycket spelningar och sĂ„ ??? 😛 /Andreas

haha idag var vi med LĂ€nstidningen ojoj Grym undersökande Journalistik men kul Ă€ndĂ„ hehe 😕

Postat
😕 Absolut det gör jag hon har flera ocksĂ„ sĂ„ du kan göra ett kollage 😆

hur gĂ„r det för dej har du fixat till lĂ„ten nu ??? 😛

Mvh Andreas

😛 hĂ€rligt.

nĂ€, men jag har petat ut ett par till 😼

Postat

Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning pĂ„ singeln och videon och jag kan sĂ€ja att det var en av dom bĂ€sta spelningar jag sjĂ€lv har gjort hehe 🙂 NĂ„ja lite finslipning behövs ju alltid

men oj va kul det va vi körde spelningen pĂ„ Bageriet som Ă€r ett stĂ€lle i Östersund ,,Detta stĂ€lle har alla kriterier för att ett bra band att fĂ„ till en dĂ„lig spelning Drogfritt,TrĂ„ngt,ingen scen ett trumpodie istĂ€llet,bara betong,och en stor 🙂 jĂ€rnbalk mitt i lokalen iaf

Vi han knappt soundchecka dÄ det va en onsd sÄ kom ju medl ifrÄn skolor jobb etc

inslÀpp vid 20:00 i vanliga fall nÀr jag och nÄgot band har spelat dÀr brukar det komma 15-30 pers och nÀr det har kommit 30 sÄ har jag tyckt att det Àr ganska fullt iaf 20:30 sÄ har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och sÄ förbannat kul

sÄ om ni vill köra pÄ detta stÀlle (Bageriet)sÄ Àr det bara att höra av sej hÀr el pÄ nÄgot annat comunity dÀr jag finns

sĂ„ kan vi kanske slĂ„ ihop vĂ„ra pĂ„sar hehe köra nĂ„got tillsammans 😼

fortsÀtt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln sÄ kostar den 40 sek du fÄr dÄ med Video och Wallpapers /Andrew

Postat

Tjopp!

Du fick ut den hÀr till slut.

Östersunds storheter 🙂

Kul att det gick bra i ons.

Trist att jag ej kunde komma bara, verkade som att det var mer Àn nÀr tings har nÄt...hehe. Bara det Àr kul att höra...fniss

Postat

Ja nĂ„n mĂ„ste ju va stor 🙂 hehehe ja det gick vĂ€ldigt bra 🙂

Postat
Vi har haft Myras första spelning nu en Release Spelning pĂ„ singeln och videon och jag kan sĂ€ja att det var en av dom bĂ€sta spelningar jag sjĂ€lv har gjort hehe 😆 NĂ„ja lite finslipning behövs ju alltid

men oj va kul det va vi körde spelningen pĂ„ Bageriet som Ă€r ett stĂ€lle i Östersund ,,Detta stĂ€lle har alla kriterier för att ett bra band att fĂ„ till en dĂ„lig spelning Drogfritt,TrĂ„ngt,ingen scen ett trumpodie istĂ€llet,bara betong,och en stor 😆 jĂ€rnbalk mitt i lokalen iaf

Vi han knappt soundchecka dÄ det va en onsd sÄ kom ju medl ifrÄn skolor jobb etc

inslÀpp vid 20:00 i vanliga fall nÀr jag och nÄgot band har spelat dÀr brukar det komma 15-30 pers och nÀr det har kommit 30 sÄ har jag tyckt att det Àr ganska fullt iaf 20:30 sÄ har ca 60 pers löst in sej det va KnööFullt och sÄ förbannat kul

sÄ om ni vill köra pÄ detta stÀlle (Bageriet)sÄ Àr det bara att höra av sej hÀr el pÄ nÄgot annat comunity dÀr jag finns

sĂ„ kan vi kanske slĂ„ ihop vĂ„ra pĂ„sar hehe köra nĂ„got tillsammans 😎

fortsÀtt att ladda hem Videon !!!!vill du köpa singeln sÄ kostar den 40 sek du fÄr dÄ med Video och Wallpapers /Andrew

HĂ€rligt 😆

...och nÀr spelar ni i Globen dÄ...?

glöm inte rock'n'roll-dressen 😛

( ska jag ha silver eller svart makeup????

Àh, det Àr nog ingen som sett mig i svart hÀr, silver som vanligt ! )

Postat

Du fĂ„r vĂ€ll Boka upp oss dĂ„ pĂ„ Globen đŸ˜Č om vi tar med dressen sĂ„ fĂ„r du dansa 🙁 pĂ„ scenen 😼

Glöm inte att Tjacka singeln 40 kr och dÄ fÄr Videon med dÄ /Andreas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.