furstan Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Tjohoo! Börjar känns lite ensamt att sitta hemma och lira själv i studion, tänkte kolla om det finns intresse att lira lite. Har tillgång till replokal nära Upplands Väsby station med trumset, instrument, förstärkare, studio m.m. Tänkte inte göra det så seriöst, bara slippa ur studion och få lira med lite folk 1-3 gånger i veckan. Genre: Punk/Hårdrock (typ Green Day, Yellowcard, Foo Fighters, 3 Doors Down är det jag lyssnar mest på) Själv har jag lirat i lite mer än 7 år men kan du lira så spelar det ingen roll om du tränat i 1 år eller 10 😆 Hmm.. d va nog allt!
furstan Postat 22 januari 2006 Trådstartare Postat 22 januari 2006 15 visningar men ingen intresserad? 😄
ztevie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det är lite långt för mig... Upplands Väsby? Är det du, Joey Tempest? 😄
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 15 visningar men ingen intresserad? 😄 Jag tycker allt låter bra fram till ditt geografiska uppehälle.
Eternal Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det är lite långt för mig... Upplands Väsby?Är det du, Joey Tempest? 😄 Hade han varit Tempest hade jag bilar till Grekland om så vore. Fråga mig inte hur. 😆
furstan Postat 22 januari 2006 Trådstartare Postat 22 januari 2006 hehe.. jo, jag bor ju som sagt en bit från stan 😄 Hehe.. nja, jag är några år yngre än honom 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.