myhype Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller känner du ngn som har det Ta kontakt och låt karriären börja i dag
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller känner du ngn som har det Ta kontakt och låt karriären börja i dag Vilken genre snackar du om nu?
Hans Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 En som inte finns... än för att du skapat den helt själv givetvis 🙂!
Pazo Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Alltså. Jag känner en kile som har väldigt eget sound. Han är skitgrymm dessutom. Han gör lite åt rap/soul men ändå inte. Riktigt sköna grejer 🙂
Hans Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Nedpitchad dansband med rockballad-trummor anno 84 i dubbla tempot samt berättar-röst som åminner sitt busiga sjömansliv! Kan det bli mer 2007? Redigerat 22 januari 2006 av Hans
myhype Postat 22 januari 2006 Trådstartare Postat 22 januari 2006 En som inte finns... än för att du skapat den helt själv givetvis 😆! Vi är öppna för allt
hackeman Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 (redigerat) Hmm. Jag har en inriktning som folk brukar ha svårt för att sätta i nåt fack. Inte minst jag själv. Har inte publicerat så mycket av det ännu. Enda två låtarna på detta forumet som är lite åt det hållet är följande: https://www.studio.se/index.php?showtopic=10979 https://www.studio.se/index.php?showtopic=11830 Har mängder mer (och bättre 😉) lokalt. Säg till om det är av intresse. Redigerat 22 januari 2006 av hackeman
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 En som inte finns... än för att du skapat den helt själv givetvis 😆! Så han ska snålåka på oss?! 😠
Lindeberg Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Endast seriöst inlägg Ett bra sätt att få ett seriöst bemötande är att själv vara seriös! 😱 Berätta lite om ditt företag och på vilket sätt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nått, etc. Det tycker jag är seriöst! 😱
myhype Postat 23 januari 2006 Trådstartare Postat 23 januari 2006 Endast seriöst inlägg Ett bra sätt att få ett seriöst bemötande är att själv vara seriös! 🙂 Berätta lite om ditt företag och på vilket sätt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nått, etc. Det tycker jag är seriöst! 😄 Besök oss på döljande adress My Webpage så får du svar på allt du undrar över
hackeman Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Endast seriöst inlägg Ett bra sätt att få ett seriöst bemötande är att själv vara seriös! 🙂 Berätta lite om ditt företag och på vilket sätt forumets medlemmar och du kan dra nytta av varandra, till exempel. Vilka har du jobbat med, vilka resultat har ni nått, etc. Det tycker jag är seriöst! 😄 Besök oss på döljande adress My Webpage så får du svar på allt du undrar över Fast på den adressen försöker ni kränga skjortor, hårdvård, hudvård, etc, så du gör nog rätt i att berätta lite mer ingående här. Det visar dessutom att du är seriös, och inte bara spammar länkar på diverse forum.
Neosus Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 www.myhype.se tycker jag ser spännande ut. Kan man skicka in mp3?
Neosus Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 www.myhype.se tycker jag ser spännande ut. Kan man skicka in mp3? Fast hårvård är jag inte så intresserad av. Har precis rakat huvudet imorse.... 🙂
stefanjonsson Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Besök oss på döljande adress My Webpage så får du svar på allt du undrar över "Uppsala chokas av hur musikaliskt begåvad Jay är" står det på förstasidan. Dags att införa trängselskatter i Uppsala också? ;-)
Nexustwins Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 (redigerat) Besök oss på döljande adress My Webpage så får du svar på allt du undrar över Döljande .. Är det lönt att ha en hemsida om den bara döljer massa grejjor? ------- Jahop... Gå in här för å höra om vi har ett specciellt sound. Avgör själv 😆 - www.nexustwins.tk Redigerat 30 januari 2006 av xdjs
Drik Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Här är en lite annorlunda låt jag gjort: http://www.tranceaddict.com/forums/showthr...hlight=untitled
Hemluth Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller känner du ngn som har det Ta kontakt och låt karriären börja i dag Mycket eget sound har även jag säkerligen, men jag är också lite intresserad av vem det är som frågar. Skriver man två rader och hänvisar till en hemsida så känns det ju osm tidigare påpekats lite som "forumspamming".
Vallhagen Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Här finns ett par sköna sound: https://www.studio.se/index.php?showtopic=20469
kentos Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Har du ett sound som ingen annan producent i Sverige har? eller känner du ngn som har det Ta kontakt och låt karriären börja i dag mitt sound är fuzz. och det är framtiden. ingen annan låter som mina mixar.
S2L Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 De flesta musiker anser sig ha sitt eget sound. Därför är det inte lönt att fråga om det finns någon som har sitt "eget" sound, utan den personer som söker ska istället bedöma det musikaliska verket själv.
Hwagang Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vi är öppna för allt ...sa flickorna... ok -här finns min musik... Min musik på Soundclick. -vill man ha mp3 så kan man maila till hwagang@hwagang.com hepp!
Altzi Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vi är öppna för allt ...sa flickorna... ok -här finns min musik... Min musik på Soundclick. -vill man ha mp3 så kan man maila till hwagang@hwagang.com hepp! hahaha, det är så man rodnar 😄
dede Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Oh, shit man! Jag pendlar mellan denna och P3 Godmorgontråden som en gummiboll! 🙂 Not 😳
Dark Of Light Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Oh, shit man!Jag pendlar mellan denna och P3 Godmorgontråden som en gummiboll! 🙂 Not 😳 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.