ofe (oregistrerad) Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Tjena! Är man helt ute o cyklar eller är man på rätt väg, har hållt på o trixat med mixar i två år nu med urusla resultat, tycker det är dags att framföra mixen nu. Öppen för all kritik. Ska bara lägga på ny sång, hade inte tid o vänta. Vad det är för musikstil kan ni tala om för mig. If_you_would_like_to_stay.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 skulle nog kalla det synthpop med tydliga 80-tals influenser och jobbig sång så du gör rätt som gör om den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Tjo, Om du kan balansera någorlunda på en cykel så har du nog större chans att vinna tour de france än schlagerfestivalen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Ja... jag vet inte vad jag skall skriva egentligen! Introt/refrängmusiken låter lite som spelmusik. Och sången, ja. Är detta seriöst menat?? Alltså jag menar inte att vara taskig men det låter som smurfhits XX. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Tycker faktiskt det var lite småcharmigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Crownfield Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 .................Och det värsta av allt är att jag f-n fått den på huvudet. Det finns inte tillräckligt med smileys i hela Katthult för att uttrycka vad jag känner nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Hej och välkommen. Kolla gärna reglerna för demopostning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Ääh.. Hmm . Jag..? Så detta är då..? 😲 Nä. Nu känns det så där konstigt igen... 😆 Nä. Alltså jag är lite dagen efter idag så detta blev för mycket helt enkelt.. 😄 Burp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.