Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag letar efter en plugg som kan få stråkar att låta som dom kommer ifrån en gammal band-spelare, ni vet de där "vajjet" man får. Nerskitning i övrigt får den också kunna göra 😎

Helst gratis.

Annons
Postat

Nja. Det blir inte det där sköna vajjet i stråkar som man får om man använder gamla analoga reel-to-reel maskiner. 😆

Postat
Nja. Det blir inte det där sköna vajjet i stråkar som man får om man använder gamla analoga reel-to-reel maskiner. 😆

Jag kör själv ibland med Vinyl till just stråkar.

Har du testat olika warps (bucklig skiva, s a s)?

Postat (redigerat)

Jag tycker Vinyl känns lite som ett högpassfilter med friheten att applicera click, pops och vinylsprak.

Detta är nice:

Redigerat av ChrioN
  • 2 veckor senare...
Postat
Jag tycker Vinyl känns lite som ett högpassfilter med friheten att applicera click, pops och vinylsprak.

Detta är nice:

Och svajj, glöm inte det. 😉

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Den där ljudfilen blev otroligt snygg i min spectrumanalysator.

Postat

Det är introt till den 13e dagen eller vad den nu heter...en film om the cuba missilecrises

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.