ChrioN Postat 16 maj 2004 Postat 16 maj 2004 Jag letar efter en plugg som kan få stråkar att låta som dom kommer ifrån en gammal band-spelare, ni vet de där "vajjet" man får. Nerskitning i övrigt får den också kunna göra 😎 Helst gratis.
Lindeberg Postat 16 maj 2004 Postat 16 maj 2004 Jag letar efter en plugg som kan få stråkar att låta som dom kommer ifrån en gammal band-spelare, ni vet de där "vajjet" man får. Nerskitning i övrigt får den också kunna göra 😆 Helst gratis. Det är Izotopes Vinyl du söker! DX, gratis, användbar! http://www.izotope.com/products/audio/vinyl/
ChrioN Postat 16 maj 2004 Trådstartare Postat 16 maj 2004 Nja. Det blir inte det där sköna vajjet i stråkar som man får om man använder gamla analoga reel-to-reel maskiner. 😆
Lindeberg Postat 17 maj 2004 Postat 17 maj 2004 Nja. Det blir inte det där sköna vajjet i stråkar som man får om man använder gamla analoga reel-to-reel maskiner. 😆 Jag kör själv ibland med Vinyl till just stråkar. Har du testat olika warps (bucklig skiva, s a s)?
ChrioN Postat 17 maj 2004 Trådstartare Postat 17 maj 2004 (redigerat) Jag tycker Vinyl känns lite som ett högpassfilter med friheten att applicera click, pops och vinylsprak. Detta är nice: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 17 maj 2004 av ChrioN
Lindeberg Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Jag tycker Vinyl känns lite som ett högpassfilter med friheten att applicera click, pops och vinylsprak. Detta är nice: Your browser does not support the HTML5 audio tag Och svajj, glöm inte det. 😉
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Den där ljudfilen blev otroligt snygg i min spectrumanalysator.
ChrioN Postat 27 maj 2004 Trådstartare Postat 27 maj 2004 Det är introt till den 13e dagen eller vad den nu heter...en film om the cuba missilecrises
AndreasLindahl Postat 10 juni 2004 Postat 10 juni 2004 Thirteen Days. Mycket bra musik av Trevor Jones. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.