bohm Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Living * ARTIST/GRUPP: Armada * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 2:39 * KOMPOSITÖR: Armada * PRODUCENT: Armada * MEDVERKANDE: Sandra Göök, Johan Jonasson, Andreas Bohm, Johan Sandberg * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 3,65Mb * STATUS: Demo Kommentera gärna samt ge förslag på hur den kan ändras och bli bättre Armada_Living.mp3 Redigerat 21 januari 2006 av bohm
Hellpig Postat 21 januari 2006 Postat 21 januari 2006 Jag tycker det var en bra låt och gillar hennes röst, hela låten ger mig lite Heart-vibbar. Produktionen är väl bra, tycker kanske att sången är lite dominerande (å andra sidan brukar folk klaga på att jag mixar sång för lågt! 😄 ). Vid ett par tillfällen (exv vid 01:27/8) känns det otight och hela låten tappar helt temporärt lite fart. Annars en bra låt!
Baktakt Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Tjo, fick lite "The sounds"/Divinyls feeling i början...diggar fett hela vägen fram till refrängen...-den passar lixom inte in på den inslagna linjen...Alldeles för souligt och rent, behåll sången men skruva upp till 11 på gurorna -med lite sjysst rundgångsövertonssound.... eller nåt? Sjysst pipa annars!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.