Egghuvud Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Tungt. borde bilda skola för hur trummor skall låta. Håller med om att sången blir lite monoton. Skulle också vilja ha en skönsångssnutt. Grymt snyggt gitarrljud. Fick lite megadeath vibbar. Dave Mustain skulle nog ha velat kunna sjunga så tungt. 😆
Jarnis Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Nice! Låter förbannat proffsigt. Jag kanske hade föredragit en thrashigare klämma-pungen-sång, men den här sångstilen funkar alldeles utmärkt den med. Bra att det inte är någon ren sång, tycker jag faktiskt. Mer gitarrsolo hade varit grymt. Något sånt här kommer jag aldrig att kunna åstadkomma, nästan så jag blir lite bitter. Rock on!
tordA Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Bra drag 😆 synd att jag inte gillar growel 😆 förutom det, är det kanon ! "midtown" ni anonserade för uthyrning, vilka har det nu?
Mikeri Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Ojoj 😆 Riktigt gött gitarrljud måste jag säga!! Mvh Micke
Goddamn Guitar Postat 24 januari 2006 Trådstartare Postat 24 januari 2006 Bra drag 🙂 synd att jag inte gillar growel 🙁 förutom det, är det kanon ! "midtown" ni anonserade för uthyrning, vilka har det nu? Midtown bestod av jag och min kollega erik. Nu är det endast erik som har namnet midtown och studion kvar, då jag letar studio på annat håll.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.