Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag vill sjunga...!!!

Tyvärr kan jag inte sjunga, men det kanske inte gör ngt??? ni kanske inte är så petiga med sången.... 😆

Haha jaha 😆

Har du ingen fil eller något där man kan höra dig sjunga?

Faktiskt kommer vi nog vara GANSKA petiga iaf 😏

Annons
Postat
Jag vill sjunga...!!!

Tyvärr kan jag inte sjunga, men det kanske inte gör ngt??? ni kanske inte är så petiga med sången.... 😲

Haha jaha 😆

Faktiskt kommer vi nog vara GANSKA petiga iaf 😆

av ren hänsyn till mina medmänniskor kommer jag ej att offentliggöra mina sångkunskaper...

du vill väl inte att tredje världskriget ska bryta ut?? 😆

Postat
Jag vill sjunga...!!!

Tyvärr kan jag inte sjunga, men det kanske inte gör ngt??? ni kanske inte är så petiga med sången.... 😎

Haha jaha 😆

Faktiskt kommer vi nog vara GANSKA petiga iaf 😉

av ren hänsyn till mina medmänniskor kommer jag ej att offentliggöra mina sångkunskaper...

du vill väl inte att tredje världskriget ska bryta ut?? 😆

Haha, det var ju som fan 😛 Vi får väl hoppas på att någon annan vill då.. 😉

Postat

Detta är nice. Progressivt i bästa rang. Bra distinkt gitarrljud som passar in fint den här genren. Skulle dock önska lite mer variation i spelet. Lite väl mkt tugg för min smak. Skulle önska mer ackord om ni förstår vad jag menar. 😎

Arret är bra och ni spelar grymt tight. 🙂

Har inget direkt att klaga på. Tycker mixen oxå låter fint.

Gött jobbat!

Mvh / djonas

Postat
Detta är nice. Progressivt i bästa rang. Bra distinkt gitarrljud som passar in fint den här genren. Skulle dock önska lite mer variation i spelet. Lite väl mkt tugg för min smak. Skulle önska mer ackord om ni förstår vad jag menar. 😄

Arret är bra och ni spelar grymt tight. 😄

Har inget direkt att klaga på. Tycker mixen oxå låter fint.

Gött jobbat!

Mvh / djonas

Tack så mycket djonas 😄

Postat

a shit 😄 .. skulle skriva mer

Ska tänka på det du sa om mer variation i spelet.. Ska förmodligen spela in den igen senare så då kan man ju lägga in mera av det du sa.

Tack för kritiken!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.