Kornsan Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 (redigerat) Tydligen inget av intresse. Tas bort. Redigerat 28 februari 2006 av Kornsan
Kornsan Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Usch då... var den så illa? Inte ens vär en liten kommentar? 😄
MarAfrem Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Ibland dröjer svaren här på forumet, inget personligt, bara många uppladdningar att lyssna på 😎 Lyssnar just nu... börjar som Elvis 'Are you lonesome tonight'. Riktigt gammaldags ljud... härligt. Körerna ligger lite för nära och tar plats från leadsången, tycker jag. Kanske dra ner lite i lägre mellanregistret på den lägre hmm-stämman. Ta fram leaden och 'andrastämman'. I sticket låter det som något slår över och distar. Bra låt! Det låter som det ska rent kompositionsmässigt och i framförandet. Är det här verkligen gjort på 2000-talet? 😉 Ska lyssna en gång till i lurarna... Gitarrens basgång spelas lite övertydligt, smaksak. Mysigt sprak och knaster i bakgrunden. Körerna låter lite för bumliga. Nu har jag varit riktigt petig. I det stora hela tycker jag det här är jättebra! Jag kommer inte i närheten! Tack för en trevlig lyssningsstund! Mikael
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.