Slaktad Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 * LÅTNAMN: Betaversion 😕 * ARTIST/GRUPP: Jonathan Hedrén * GENRE: Filmmusik/Breakbeat/Metal? * LÅTLÄNGD: 5:50 * KOMPOSITÖR: Jonathan Hedrén * PRODUCENT: Jonathan Hedrén * EV. MEDVERKANDE: Jonathan Hedrén * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5,5mb * STATUS: Skiss/Betaversion Jaha, tänkte att det var dags att slänga upp en låtskiss här. Detta är ett projekt jag pysslat med från och till sedan i höstas. Låten är varken färdig eller mixad, men det skulle vara kul att höra vad folk tycker om den i nuläget. Som ni säkert förstår ska jag gå igenom alla instrument och spela in/justera dem igen när jag börjar bli färdig med arret, så ev. klagomål på otighta gitarrer eller liknande undanbedes. Jonathan_Hedren_betaversion128.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 dubbel? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.