Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har ett lite underligt fel. Eller jag vet inte ens om det är något fel. Men lite irriterande är det allt.

När jag startar upp Cubase. Eller laddar upp ett projekt. Så piper det alltid till väldigt högt. Sen så när jag startar systemet överhuvudtaget så smäller det och har sig. Är dett vanligt,ska det vara så här?

//MVH Mikael

Annons
Postat
Har ett lite underligt fel. Eller jag vet inte ens om det är något fel. Men lite irriterande är det allt.

När jag startar upp Cubase. Eller laddar upp ett projekt. Så piper det alltid till väldigt högt. Sen så när jag startar systemet överhuvudtaget så smäller det och har sig. Är dett vanligt,ska det vara så här?

//MVH Mikael

När jag hade en 896 så knäppte den också rätt rejält när den gick igång. Hände varje gång. Man får se till att ha monitor out på 0 när man startar systemet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.