Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag nobbat min gamla MD och köpt en G3 Ipod 20gb. Är riktigt nöjd faktiskt. Kan t o m ränna omkring med den i fickan utan att man direkt tänker på det. Bojaaa! Spring och köp.

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Postat
Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😆

Snälla,

läs igenom dina inlägg innan du trycker på "svara".

Postat (redigerat)
Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😉

Snälla,

Eller ännu hellre...Ändra alla stavfel och satsradningar också 😆

Redigerat av Pluffo
Postat
Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😉

Haha, gick lite för snabbt där? 😆

----

Själv använder jag en Sony bärbar CD-spelare.

Har inte gått över till dem där "hitech"-sakerna som mp3 spelare och andra nymodigheter.. 😛

Postat (redigerat)

jag har en

creative rhomba 128 mb..

lite lite lagrings utrymme men men...

sneglar lite på en hårddisk spelare men de är så dyra.....

man kan ju t ex köpa en ny mick eller nått istället 😆

/Daniel

Redigerat av the-great-decay
nattvaktaren (oregistrerad)
Postat
varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆

Deta vi vara sälla men

vi förstå alla inte vad vi läsa vill jue =)

Postat
varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆

Deta vi vara sälla men

vi förstå alla inte vad vi läsa vill jue =)

Åh du din... 😉

Postat

Har en trasig Creative Naomad Jukebox 2, räknas det? 😆

ska snart laga den så man har nåt att lyssna på. Men det trevligaste jag ägt va en bärbar Sony-Cdspelare som lät sjukt bra ... den har ett par år på nacken så det kanske beror på det ... så slipper man inbyggd radio och färgdisplay och skit som oftast bara gör att tillverkaren satsar mindre på själva ljudet 😳

Postat

Creative Zen Touch funkar klockrent, D/A omvandlarna låter faktiskt bra. Med tanke på Creative's ljudkort så blev jag positivt överaskad. Att den dessutom kan lagra 20 gig e ju ingen nackdel det heller. :rolleyes:

Postat

En konventionell bärbar cd-spelare vid namn .. uhm.. *springer och kollar* Radionette.... Lågbudget när det är som bäst 😛. Har inte ens nån basförstärkning. Det är även den enda externa CD-spelaren jag har i hemmet (alltså utanför datorn).

/Daniel

Postat

Har en bärbar Sony CD-spelare men köp-tarmen skriker efter en IPOD.... Det som lokar mest är att kunna bära med sig i princip hela jäkla CD-samlingen i fickan... Är dock rädd för att jag itne ska gilla ljudkvalitén.

Är det ingen som kör på Walkman kasettspelare? 😕

Postat
Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😎

Snälla,

Eller ännu hellre...Ändra alla stavfel och satsradningar också 😕

Ähh... nu ska vi väl inte gnälla på One Night... jag tror inte han har svenska som modersmål... 😆

Eller One Night?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.