Pluffo Postat 10 november 2004 Trådstartare Postat 10 november 2004 Nu har jag nobbat min gamla MD och köpt en G3 Ipod 20gb. Är riktigt nöjd faktiskt. Kan t o m ränna omkring med den i fickan utan att man direkt tänker på det. Bojaaa! Spring och köp.
One night in The Trance Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😆
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😆 Snälla, läs igenom dina inlägg innan du trycker på "svara".
Pluffo Postat 10 november 2004 Trådstartare Postat 10 november 2004 (redigerat) Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😉 Snälla, läs igenom dina inlägg innan du trycker på "svara". Eller ännu hellre...Ändra alla stavfel och satsradningar också 😆 Redigerat 10 november 2004 av Pluffo
Tokas Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😉 Haha, gick lite för snabbt där? 😆 ---- Själv använder jag en Sony bärbar CD-spelare. Har inte gått över till dem där "hitech"-sakerna som mp3 spelare och andra nymodigheter.. 😛
One night in The Trance Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆
the-great-decay Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 (redigerat) jag har en creative rhomba 128 mb.. lite lite lagrings utrymme men men... sneglar lite på en hårddisk spelare men de är så dyra..... man kan ju t ex köpa en ny mick eller nått istället 😆 /Daniel Redigerat 10 november 2004 av the-great-decay
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆 Deta vi vara sälla men vi förstå alla inte vad vi läsa vill jue =)
One night in The Trance Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆 Deta vi vara sälla men vi förstå alla inte vad vi läsa vill jue =) ok 😉
nkai Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 varför ni alla här verka vara jäm på dålig humör? 😆 Deta vi vara sälla men vi förstå alla inte vad vi läsa vill jue =) Åh du din... 😉
lavrell Postat 10 november 2004 Postat 10 november 2004 Har en trasig Creative Naomad Jukebox 2, räknas det? 😆 ska snart laga den så man har nåt att lyssna på. Men det trevligaste jag ägt va en bärbar Sony-Cdspelare som lät sjukt bra ... den har ett par år på nacken så det kanske beror på det ... så slipper man inbyggd radio och färgdisplay och skit som oftast bara gör att tillverkaren satsar mindre på själva ljudet 😳
spaceman Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Har en iPod G4 på 40 gb som jag blivit torsk på.
Fredster Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Creative Zen Touch funkar klockrent, D/A omvandlarna låter faktiskt bra. Med tanke på Creative's ljudkort så blev jag positivt överaskad. Att den dessutom kan lagra 20 gig e ju ingen nackdel det heller.
D Vibe Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 En konventionell bärbar cd-spelare vid namn .. uhm.. *springer och kollar* Radionette.... Lågbudget när det är som bäst 😛. Har inte ens nån basförstärkning. Det är även den enda externa CD-spelaren jag har i hemmet (alltså utanför datorn). /Daniel
Lethal Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 kör en liten iRiver iFP-195 256mb spelare. Inga planer på att uppgradera.
Aquiesce Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Har en bärbar Sony CD-spelare men köp-tarmen skriker efter en IPOD.... Det som lokar mest är att kunna bära med sig i princip hela jäkla CD-samlingen i fickan... Är dock rädd för att jag itne ska gilla ljudkvalitén. Är det ingen som kör på Walkman kasettspelare? 😕
insolitus Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Har en Motorlora som inbygg inget mp3 allt, men jag bruka lyssna på polyfonisk ringnal he he, min bäbar mp3 spelare hade gått sönder, så jag lyssna på mobilsingnal så längre .. . 😎 Snälla, läs igenom dina inlägg innan du trycker på "svara". Eller ännu hellre...Ändra alla stavfel och satsradningar också 😕 Ähh... nu ska vi väl inte gnälla på One Night... jag tror inte han har svenska som modersmål... 😆 Eller One Night?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.