Pazo Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Lite dammig efter vintern...men snart så... Fan va het 😉
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Lite dammig efter vintern...men snart så... Fan va het 😉 Jädrans va cool! 😄😄
slaptap Postat 11 april 2006 Postat 11 april 2006 Fan va het 😄 Jädrans va cool! 😄😎 Klassiskt 70-tal...som hämtat ur en TV-deckare. Jim Rockford i sin Firebird eller Tony Baretta i sin sunkiga Impala... 😄 Skepnaden i bakgrunden är frugans Camaro i väntan på ny kostym... 🙂 Älskar såna här kärror... 😛
®offe Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Lite dammig efter vintern...men snart så... Mumsfillibabba... Jag ser hur jag sitter i framsätet med en öl i nypan, med tung rock i stereon! Chillar och njuter med nervevade rutor, +21 grader ute, och Slaptap spanar efter shyssta chiks att plocka upp. Yeah!
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Lite dammig efter vintern...men snart så... Fan va het 😏 Jädrans va cool! 😠😎 Me wants! 😉😎
Pazo Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Fan va het 🥰 Jädrans va cool! 😉😎 Klassiskt 70-tal...som hämtat ur en TV-deckare. Jim Rockford i sin Firebird eller Tony Baretta i sin sunkiga Impala... 😄 Skepnaden i bakgrunden är frugans Camaro i väntan på ny kostym... 🙂 Älskar såna här kärror... 🙂 De drar lite väl mkt bensin bara 😏
Overkill Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Smällar man får ta! 🥰 🙂 Vill man vara fin får man lida pin! 😏
slaptap Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 (redigerat) De drar lite väl mkt bensin bara 😳 Gamla myter är svåra att slå hål på...men denna ligger runt 0,7 - 0,8l milen. Frugans Camaro är törstigare...den drog runt 0,9 sista sommaren den luftade sig. Billigast har en tidigare Camaro med långsexa varit för den sniffade på 0,65 landsväg... 😆 ...(saknar den, ljus himmelsblå med vitt skinn, 4.1 liters L6, 3-stegs automat och AC)... Bör väl tillägga att jag "kör som folk" och är lite aktsam om dessa veteraner då de utgör en del av min "pensionsförsäkring"... 😆... Å andra sidan har jag haft många Volvos åxå som jag "kört som folk"...men de j-arna har lätt tuggat i sig över litern... 🙁 Jag ser hur jag sitter i framsätet med en öl i nypan, med tung rock i stereon!Chillar och njuter med nervevade rutor, +21 grader ute, och Slaptap spanar efter shyssta chiks att plocka upp. Yeah! Tyvärr har jag bara original AM-radio...men jag sjunger gärna en truddelutt och bjussar på danska öl... 😄 Redigerat 12 april 2006 av slaptap
Neko Postat 12 april 2006 Postat 12 april 2006 Som jag tidigare sagt. Jag kommer och hälsar på i sommar, du har inget annat val! ;D
slaptap Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Som jag tidigare sagt. Jag kommer och hälsar på i sommar, du har inget annat val! ;D 😎
Eternal Postat 13 april 2006 Trådstartare Postat 13 april 2006 Detta är i alla fall min drömbil: Helst röd eller svart med originalvinge. Bilen på bilden har inte org. Toyota Supra MKIV TTE Går lätt att få upp i 1000hk. Drar väl en 7 liter milen då. Inga problem alls.
D Vibe Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Detta är i alla fall min drömbil: Helst röd eller svart med originalvinge. Bilen på bilden har inte org. Toyota Supra MKIV TTE Går lätt att få upp i 1000hk. Drar väl en 7 liter milen då. Inga problem alls. Miljövänligt... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.