Eternal Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Hejsan! Fick precis tips om det här forumet av en kompis. Så jag tvekade inte en sekund att registrera mig. Redan nu känns det som ett trevligt forum med god samvaro. Vad pysslar jag med? Lite blandat. Det jag gillar mest är väl antagligen progressiv gitarronani i en metal riktning. Det enda instrument jag behärskar är gitarr (elgitarr främst). Kanske möjligen också elbas. Sjunger gör jag en del och det inte för att det låter speciellt bra utan för att det är roligt. Så har ni några frågor är det bara att ställa dem 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nossbokaj Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 (redigerat) Hej hej! Men hördu, vad har du för tidsuppfattning egentligen. Du har PRECIS blivid tipsad om forumet i oktober och hunnit med 700 inlägg! 🥰 Redigerat 18 januari 2006 av nossbokaj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Han har legat i hårt. Men välkommen även om du har skrivit massa fler inlägg än jag 😉 /Oskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 18 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2006 Hoppsan. Jag vet inte riktigt vad som hände innan där. Råkade skriva fel 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 HiYa det var på tiden 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 😏 Tjipp tjipp! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Ja 700 inlägg, flitig! Välkommen då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Precis? Tja, tiden går snabbt när man har kul... 😏 Hej hej, hemskt mycket hej! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Hoppsan. Jag vet inte riktigt vad som hände innan där. Råkade skriva fel 🙂 Yeah, yeah, sure... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Hoppsan. Jag vet inte riktigt vad som hände innan där. Råkade skriva fel 🙂 Eller hur?! 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 (redigerat) Jag vet inte hur din tidsuppfattning är Eternal men 13 Oktober känns inte direkt som "precis" 🙂 Nåväl, välkommen ska du vara i alla fall! Redigerat 19 januari 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Jag vet inte hur din tidsuppfattning är Eternal men 13 Oktober känns inte direkt som "precis" 🙂 True, true. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Tjenare! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Hej 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Hejsan! Fick precis tips om det här forumet av en kompis. Så jag tvekade inte en sekund att registrera mig. Redan nu känns det som ett trevligt forum med god samvaro. Vad pysslar jag med? Lite blandat. Det jag gillar mest är väl antagligen progressiv gitarronani i en metal riktning. Det enda instrument jag behärskar är gitarr (elgitarr främst). Kanske möjligen också elbas. Sjunger gör jag en del och det inte för att det låter speciellt bra utan för att det är roligt. Så har ni några frågor är det bara att ställa dem 🙂 du spämar ju mer en jag!!!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Jag vet inte hur din tidsuppfattning är Eternal men 13 Oktober känns inte direkt som "precis" 🥰 True, true. 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Tjena! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Morsning och välkommen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 (redigerat) Tjena Tjena.. 😄 Snart ifatt dig 😛😕 med mina 450 Redigerat 19 januari 2006 av xdjs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pedda P Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Hejsab hoppsab(fökyld) 😄😕😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Fick precis tips om det här forumet av en kompis. Så jag tvekade inte en sekund att registrera mig. 😳😳😆 lololol Ja, dig har man ju inte sett härikring ialla fall. 😆 Tjena! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 hej hej ! välkommen ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Äpple! 😆 Säger man hej på dig tillräckligt fort så låter det äpple... 😆 Ja, jag ÄR arbetslös 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Äpple! 😆 Säger man hej på dig tillräckligt fort så låter det äpple... 😆 Ja, jag ÄR arbetslös 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Äpple! 😆 Säger man hej på dig tillräckligt fort så låter det äpple... 😆 Ja, jag ÄR arbetslös 😆 😆 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 😉 ....Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 20 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 20 januari 2006 Äpple! 😛 Säger man hej på dig tillräckligt fort så låter det äpple... 😉 Ja, jag ÄR arbetslös 😉 Ja, det har Lasse Åberg lärt oss i Sällskapsresan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.