Casado Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 hejsan! Jo, jag är helt ny för det här forumet. Arbetat lite på skoj med Logic och nu Cubase (fast ska bli på mer seriös nivå då) Arbetat med musik sedan '97 . FastTracker2 va guden. Idag arbetar jag med Acid Pro dagligen för multitrack produktioner och går under namnet "dj mdm". Hittade hit via en sökning på google (Power to google!)
Linus Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Hittade hit via en sökning på google (Power to google!) Och då måste jag bara fråga... Vad sökte du på? 😏 Välkommen!
tordA Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Hittade hit via en sökning på google (Power to google!) Och då måste jag bara fråga... Vad sökte du på? 😆 Välkommen! forum.studio.se ? 😱 mera Acid åt folket 😄 är du på planeten ? Redigerat 20 januari 2006 av TordA
Casado Postat 22 januari 2006 Trådstartare Postat 22 januari 2006 hahah! 😄 Sökningen på Google var "Saidechain med cubase" 😄 Jag har suttit och försökt som en galning men förstod inte alls vad de jag hittade på engelska menade (mkt pga att jag är ny med cubase) Det här forumet har så mkt mer än småhjälp för cubase, så jag fastnade
Nexustwins Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Tjenare - Är det den Dj mdm som vann mixingtävlingen på radio 7 för nåt år sedan? Om det är det så avgudar jag dig och din mixing 😱😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.