ztevie Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Jag har iofs häckat på det här forumet ett tag, fast aldrig presenterat mig riktigt... Jag är en humorlös norrlänning som gör allt halvdant. Lirar gitarr och har gjort så alldeles för länge utan att bli mer än... ja just det, halvbra. Fast jag har blivit ganska duktig på att lira med en hand, med den andra håller jag en knölpåk för att mota bort isbjörnar med. Har spelat en del på krogen, småklubbar, trubadur och liknande, men det blev alldeles för tradigt att köra Creedence varenda helg så det gav jag upp. Musikstilen går åt det hårdare hållet, och har kanske några alster på gång, tyvärr blir jag aldrig riktigt nöjd utan slänger alltid låtarna efter att de är halvgjorda(!) Har iaf bestämt mig för att försöka göra klart nåt acceptabelt nån gång. Det är ett löfte!! OK då, ett halvt löfte åtminstone... Om jag nu lyckas med det framöver kommer jag att behöva mycket hjälp med mixningen, och det blir er nobla uppgift. Vi hörs inom ett halvår! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Trevligt med en presentation! Jag gjorde heller aldrig klart några låtar annat än med bandet förrän i höstas, det är en enorm tillfredsställelse och jag har aldirg utvecklats så snabbt som jag gör nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Hej Ztevie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 (redigerat) humorlös Bah! 😳🙂 Tjena! 🙂😄 Redigerat 17 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Välkommen! Se till att slänga upp nåt sen, man blir ju nyfiken. 😳 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Hej, hej! Den där stöveln har man ju lagt märke till. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 (redigerat) Den där stöveln har man ju lagt märke till. 😄 wöörd! 🙂 edit: stavfel 😳 Redigerat 17 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 17 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2006 (redigerat) Ja, som sagt, något sen presentation... Jag var tvungen att ta bort min signatur. En halv häst, det blev bara för mycket kom jag på... 😄 Redigerat 17 januari 2006 av ztevie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Jag var tvungen att ta bort min signatur. En halv häst, det blev bara för mycket kom jag på... 😄 🙁 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 välkommen, du borde vara med i någon studio festival, då är du tvungen att få färdig låten ett visst datum, annars blir de oftast aldrig klara 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Hej hej! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Tja! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Hallåj 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Välkommen 😏 Bättre sent än försent... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Hallå! 😉 Du glömde det viktigaste i presentationen: Hur fan har du fått på dig stöveln? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Morsning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ztevie Postat 18 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2006 Hallå! 😉 Du glömde det viktigaste i presentationen: Hur fan har du fått på dig stöveln? 😉 Jag tog på mig den när jag var yngre och hade mindre skalle. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Bättre aldrig än sent? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 Hej hej! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.