trancer Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 LÅTNAMN: Det är bara dig jag älskar ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STATUS: SKISS... ej 2a vers ej klar 😉 Your browser does not support the HTML5 audio tag Nåja.. nytt dansbands infall 🙂 Inte riktigt klar än , 2a versen är inte lagd osv . Njut! /Perrra
Eternal Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Nämen har du inte släppt det än? 😳 Måste lyssna på detta imorgon med full volym.
trancer Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 Nämen har du inte släppt det än? 😄 Måste lyssna på detta imorgon med full volym. lol denna låt föll mig faktiskt in i morses, så har suttit ett tag med den .. 😳
hackeman Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Jaha, så nu är du på banan igen. Kul. 😉 Men du har missat ett 'S' i DANSBANDSHIT. 😠
DjRymd Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Ska instrumentalpartierna vara så eller ska det vara refräng där? ..om du inte hade tänkt det så lägg på en catchy refräng, borde går få till något bra till den melodin. Tycker du ska sänka den, om du kan sjunga med den äkta mullrande dansbandsbasrösten vill säga, eftersom detta är klassisk old school foxtrot.. Låten känns lite tunn men eftersom det är en skiss så är det väl sånt som du fixar sen, skulle iaf vilja höra lite mer tryck i basen, fetare pads och kanske lite blås i refrängerna..
trancer Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 Ska instrumentalpartierna vara så eller ska det vara refräng där? ..om du inte hade tänkt det så lägg på en catchy refräng, borde går få till något bra till den melodin. Tycker du ska sänka den, om du kan sjunga med den äkta mullrande dansbandsbasrösten vill säga, eftersom detta är klassisk old school foxtrot.. Låten känns lite tunn men eftersom det är en skiss så är det väl sånt som du fixar sen, skulle iaf vilja höra lite mer tryck i basen, fetare pads och kanske lite blås i refrängerna.. haha. Det ska vara refräng där själva leaden kommer in efter jag sjungt klart där. 😠
Jejje Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Jorå, det här är ju bra som fan. Som vanligt gillar jag humorn, har faktiskt inte tröttnat på dina dansbandslåtar ännu. Satsa på en dubbelskiva! 🥰
trancer Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 Jorå, det här är ju bra som fan. Som vanligt gillar jag humorn, har faktiskt inte tröttnat på dina dansbandslåtar ännu. Satsa på en dubbelskiva! 😄 hahah... Ja fan.. varför inte 😳 tack! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.