sounden Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 (redigerat) MUGG-SHOT 10min gammal bild, stor chans att jag kommer se ut såhär ikväll.. 😱 alltså ibörjan på kvällen..... edit: förtydl. Redigerat 3 februari 2006 av sounden
Pazo Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 pazo, hoppas du inte tar illa upp om jag kommer spana in dej och ditt afro som ett tecken på att jag har hittat till rätt sällskap. så bäst för dej att du är där innan 19.30 annars kommer jag nog helt lost 😉 du får bli min neonskylt till IRL mötes-träsket. hahahah... Det är kolugnt 😱 Jag är van 😆
mornel Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 MUGG-SHOT 10min gammal bild, stor chans att jag kommer se ut såhär ikväll.. 🙂 alltså ibörjan på kvällen..... edit: förtydl. Vad händer efter början på kvällen, kommer du att klä av dig?
sounden Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Det beror på hur "hett" det blir med 20 studionördar och hur gott öl dem har på Carmen 🙂
mornel Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Det blir bastuvärme, det kan jag garantera. Se så, du kan lika gärna lämna kavajen hemma!
Pellesnusk Postat 3 februari 2006 Trådstartare Postat 3 februari 2006 Det blir bastuvärme, det kan jag garantera. Se så, du kan lika gärna lämna kavajen hemma! Nja man måste se till att vara välklädd på dessa sunkhak på söder. Jag har faktiskt en gång blivit utslängd från Bullvinkels på Folkungagatan en solig sommareftermiddag för att jag inte hade några strumpor på mig. Jag har vid tillfället jeans, kortärmad skjorta och ett par ordentliga skor på mig, men inga strumpor......
mornel Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Det blir bastuvärme, det kan jag garantera. Se så, du kan lika gärna lämna kavajen hemma! Nja man måste se till att vara välklädd på dessa sunkhak på söder. Jag har faktiskt en gång blivit utslängd från Bullvinkels på Folkungagatan en solig sommareftermiddag för att jag inte hade några strumpor på mig. Jag har vid tillfället jeans, kortärmad skjorta och ett par ordentliga skor på mig, men inga strumpor...... Hahaha, vilken fin anekdot. Man kanske skulle utmana ödet och köra barfota i pjucksen ikväll 🙂
sounden Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 (redigerat) Jasså, visste ni inte att Lars är min farfars brors son... ? Redigerat 3 februari 2006 av sounden
isotone Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jasså, visste ni inte att Lars är min farfars brors son... ? Skulle förklara en del. Dock är det lite svårt att tolka ironi i text, så jag skriver nåt som funkar i båda lägen: Jamen då ligger det i generna! Är du konsthandlare eller har du kanske en stabil backhand också?
suprapappa Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jag har faktiskt en gång blivit utslängd från Bullvinkels på Folkungagatan BRODER!!!! Jag har oxå blivit utslängd därifrån pga. av min klädsel och till råda på allt innan dom renoverade och försökte tvätta bort sin supersunkstämpel. Det känns liksom som att man inte kan komma lägre ner på skalan 😱 Ses om ett par timmar då....jag tar med mig en studioforumnykommling som inte har anmält sig så vi blir ännu fler!
Pellesnusk Postat 3 februari 2006 Trådstartare Postat 3 februari 2006 BRODER!!!! Jag har oxå blivit utslängd därifrån pga. av min klädsel och till råda på allt innan dom renoverade och försökte tvätta bort sin supersunkstämpel. Det känns liksom som att man inte kan komma lägre ner på skalan 😳 Det skulle väl vara att slåss med dörrvakten på Crazy Horse då.... Ses om ett par timmar då....jag tar med mig en studioforumnykommling som inte har anmält sig så vi blir ännu fler! Shit vi blir ju asmånga! 😛
mornel Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Linus har dock hoppat av, han fick ingen tågbiljett 😳
Pellesnusk Postat 3 februari 2006 Trådstartare Postat 3 februari 2006 Linus har dock hoppat av, han fick ingen tågbiljett 😳 Trist att höra.... Men han kan väl planka på tåget, det är jävligt rock'n'roll!
oakleaf (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Alltså, de här låter ju riktigt skoj. Brödrar och systrar...kan vi inte ha en sån här get together i London också? Ryanair flyger ju billigt nu för tiden, så får ni en weekend här också. 😳 Skulle gärna mött upp...men men....jag får väl gå till nån pub och dricka halv ljummen ale och käka fish & chips istället. Ha re skoj i alla fall.
suprapappa Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 får inte upp ngn bild men Suprapappa (aka. Petri) har halvlångt mörkt hår, mössa, lättare ansiktsbehåring o halvskabbiga kläder men det funkar nog mer som ett camouflage på carmen än som signalement
hackeman Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 får inte upp ngn bild men Suprapappa (aka. Petri) har halvlångt mörkt hår, mössa, lättare ansiktsbehåring o halvskabbiga kläder men det funkar nog mer som ett camouflage på carmen än som signalement 😳
Majken Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Naj! Inte Linus, han verkar ju vara en rolig typ. Trist att han inte dyker upp 😳 "Våga planka!" /Majken
hackeman Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Linus lille, du får'la komma till Lund istället... 😳
Mats Stålbröst Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 får inte upp ngn bild men Suprapappa (aka. Petri) har halvlångt mörkt hår, mössa, lättare ansiktsbehåring o halvskabbiga kläder men det funkar nog mer som ett camouflage på carmen än som signalement Jag hittade en bild på nätet som passar in på beskrivningen! Är det du kanske? 😳
dede Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Alltså, de här låter ju riktigt skoj. Brödrar och systrar...kan vi inte ha en sån här get together i London också? Ryanair flyger ju billigt nu för tiden, så får ni en weekend här också. 😄 Skulle gärna mött upp...men men....jag får väl gå till nån pub och dricka halv ljummen ale och käka fish & chips istället. Ha re skoj i alla fall. Jovisst!, Enklare att åka till London än Tjockhult! Vi slafar hos dig? 🙂
dede Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Ni måste varauppkopplade och referera allt löpande. Vi väntar på bilderna från första skålen! 😄
Majken Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Aiieeee!.. Vi skickar ju tidningen nu. Men vi är straxt klara, banne er om det skulle visa sig att ni tjuvstartat utan mig 😄 /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.