Mats Stålbröst Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Om ni blir utslängda från Carmen / Kharma så har utbildningsföretaget Orca invigningsfest i sina nya lokaler på Assessorsgatan 14 (t-bana Skanstull). Det hela drar igång kl 18, och man ska föranmäla sig till: fest@orca.se Orca bjuder på dryck och tilltugg och, givetvis, info om sina olika utbildningar. /Mats
Pellesnusk Postat 24 januari 2006 Trådstartare Postat 24 januari 2006 Om ni blir utslängda från Carmen / Kharma så har utbildningsföretaget Orca invigningsfest i sina nya lokaler på Assessorsgatan 14 (t-bana Skanstull). Det hela drar igång kl 18, och man ska föranmäla sig till:fest@orca.se Orca bjuder på dryck och tilltugg och, givetvis, info om sina olika utbildningar. /Mats Eller om Orcas fest blir seg och trist kan alla ni komma över till Carmen och dricka öl med oss och ha kul. Ingen föranmälan krävs! 😆
Pazo Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Om ni blir utslängda från Carmen / Kharma så har utbildningsföretaget Orca invigningsfest i sina nya lokaler på Assessorsgatan 14 (t-bana Skanstull). Det hela drar igång kl 18, och man ska föranmäla sig till:fest@orca.se Orca bjuder på dryck och tilltugg och, givetvis, info om sina olika utbildningar. /Mats Eller om Orcas fest blir seg och trist kan alla ni komma över till Carmen och dricka öl med oss och ha kul. Ingen föranmälan krävs! 🙂 In yoo face!!
ThomasJ Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Weeei! 😆 så du bot i sthlm? hum trodde jag inte:P kanske man hakarpå om pengar o flicka tillåter det
Pazo Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Weeei! 😄 så du bot i sthlm? hum trodde jag inte:P kanske man hakarpå om pengar o flicka tillåter det Hehe, nej. Jag bor i Uppsala. Det ligger ju faktiskt rätt nära och med bra förbindlse 😄
SyntaxError Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Äh fan jag kan inte komma...inplanerat barnkalas sen länge (hade glömt) och sen ska tjejen iväg på en fest så jag blir hemma, trist men sant. Jag SKA komma nästa gång dock....
tomazopantera Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Jag kanske dyker upp och visar mitt vackra ansikte!!! Ska se bara om man kan komma ifrån barn och flickvän med ursäkten "jag ska träffa några studionördar jag har snackat med på ett internetforum och dricka öl". Hmmm.. Vilket sammanträffande... 🤪
Lethal Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 hm.. Upptäckte den här lite sent, men öl på gångavstånd låter ju inte helt fel. Ska se om jag kan göra lite trolleri med kalendern 🤪
tomazopantera Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Carmen? Ligger inte otippat i topp i sunkighet på: http://www.sunkhak.se/hak/carmen.shtml 😳
Umemagnus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 hojsan. Jag kommer också, så skriv upp mig på listan.
mornel Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Äsch då! Ni får nog lägga till mig på listan. 🙂 JIPPI! 🙂
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Äsch då! Ni får nog lägga till mig på listan. 😮 weeeei! 🙂 :) 😮
Majken Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Oj, det är alltså eventuellt 19 ljud-nördar som ska ut på krogen? Herrejösses, behöver vi inte nån slags tillstånd från polisen för sånt? Det borde väl kunna ses som våldsamt upplopp eller något liknande? /Majken
Pazo Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Oj, det är alltså eventuellt 19 ljud-nördar som ska ut på krogen? Herrejösses, behöver vi inte nån slags tillstånd från polisen för sånt? Det borde väl kunna ses som våldsamt upplopp eller något liknande? /Majken Vi kanske ska ringa efter tillstånd? ivf så kommer det nog stå en polisvan parkerad runt hörnet. och lite kravallmänniskor kanske 🙂
Pellesnusk Postat 29 januari 2006 Trådstartare Postat 29 januari 2006 Oj, det är alltså eventuellt 19 ljud-nördar som ska ut på krogen? Herrejösses, behöver vi inte nån slags tillstånd från polisen för sånt? Det borde väl kunna ses som våldsamt upplopp eller något liknande? Ja det stämmer, 19 anmälda hitills (listan i första posten är uppdaterad). Helt galet roligt!
giggsy Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Sounden uppmärksammade mig på detta förträffliga evenemang när vi var och sunkhaks-tränade på Dovas i veckan. 🙂 Är inte hundra men tror mig kunna va med. Klar till sådär 70%. 🙂
Umemagnus Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Oj, det är alltså eventuellt 19 ljud-nördar som ska ut på krogen? Herrejösses, behöver vi inte nån slags tillstånd från polisen för sånt? Det borde väl kunna ses som våldsamt upplopp eller något liknande? Ja det stämmer, 19 anmälda hitills (listan i första posten är uppdaterad). Helt galet roligt! Jäklar... det här kommer väl att sluta som en Norén-pjäs.... 😆
sounden Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Det är nästan så vi kan hyra hela stället! Btw hur många får det plats på Carmen? Det kanske blir Kharmas VIP-avdelning istället då? (skriv upp notan på olsberg) 😲
lavrell Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Tyvärr så blir ni utan mig 🙁 Har inte kunnat löst mig ifrån jobbet på fredag ... Det är i sånt fall om ni kommer till mitt jobb och fiestar istället men ölen är ju inte direkt lika billig på Engelen som den är på Carmen 😛
Michael Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Det här ska bli riktigt kul! Jag ska bli full med folk jag inte känner vilket bara kan sluta gott: med nya vänner och bekantskaper! så, dags att bestämma lite mer konkreta grejer såsom en pub vi definitiv börjar på vid ett speciellt klockslag o.s.v.? Om vi blir så många som uppåt 20 stycken borde vi vara ute i någorlunda god tid eller förvarna stället eller något sådant? Jag har aldrig varit på Carmen så jag vet inte hur stort det är, men Underbara Bar som ligger över gatan var rätt packat när jag var där i fredags redan vid 8-tiden och trots att vi bara var 5 personer från början tog det nästan 30 minuter innan vi fick tag på ett bord. Sen började folk bege sig vidare runt 10-snåret. Jag kan bara tänka mig att det är liknande på Carmen? I och för sig var det lönehelgen men jag tror fortfarande det kan bli rätt mycket folk som är ute och svirar på fredag! Undrar hur jag kommer lyckas urskilja alla er drägg från resten av svinen som kommer hänga där, haha. puss och kram, ~ f
Pellesnusk Postat 30 januari 2006 Trådstartare Postat 30 januari 2006 så, dags att bestämma lite mer konkreta grejer såsom en pub vi definitiv börjar på vid ett speciellt klockslag o.s.v.? Om vi blir så många som uppåt 20 stycken borde vi vara ute i någorlunda god tid eller förvarna stället eller något sådant? Jag har aldrig varit på Carmen så jag vet inte hur stort det är, men Underbara Bar som ligger över gatan var rätt packat när jag var där i fredags redan vid 8-tiden och trots att vi bara var 5 personer från början tog det nästan 30 minuter innan vi fick tag på ett bord. Sen började folk bege sig vidare runt 10-snåret. Jag kan bara tänka mig att det är liknande på Carmen? I och för sig var det lönehelgen men jag tror fortfarande det kan bli rätt mycket folk som är ute och svirar på fredag! Undrar hur jag kommer lyckas urskilja alla er drägg från resten av svinen som kommer hänga där, haha. puss och kram, ~ f Ja 20 pers blir nog ganska trångt att klämma in på Carmen kanske.... Någon som har en idé på något ganska tomt ställe i typ samma kvarter där vi kan mötas upp och starta kvällen? Eller kommer Carmen fungera bra tror ni? Jag tror vi kommer att känna igen varandra! Inte för att vi har setts direkt, men några av oss kommer nog hitta varandra ganska snabbt, sedan är det bara för dom andra att gå runt och leta efter en klunga med folk som grälar om sladdar, syntar och om man faktiskt hör att 24 bitar låter bättre än 16! 😆
mornel Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 så, dags att bestämma lite mer konkreta grejer såsom en pub vi definitiv börjar på vid ett speciellt klockslag o.s.v.? Om vi blir så många som uppåt 20 stycken borde vi vara ute i någorlunda god tid eller förvarna stället eller något sådant? Jag har aldrig varit på Carmen så jag vet inte hur stort det är, men Underbara Bar som ligger över gatan var rätt packat när jag var där i fredags redan vid 8-tiden och trots att vi bara var 5 personer från början tog det nästan 30 minuter innan vi fick tag på ett bord. Sen började folk bege sig vidare runt 10-snåret. Jag kan bara tänka mig att det är liknande på Carmen? I och för sig var det lönehelgen men jag tror fortfarande det kan bli rätt mycket folk som är ute och svirar på fredag! Undrar hur jag kommer lyckas urskilja alla er drägg från resten av svinen som kommer hänga där, haha. puss och kram, ~ f Ja 20 pers blir nog ganska trångt att klämma in på Carmen kanske.... Någon som har en idé på något ganska tomt ställe i typ samma kvarter där vi kan mötas upp och starta kvällen? Eller kommer Carmen fungera bra tror ni? Jag tror vi kommer att känna igen varandra! Inte för att vi har setts direkt, men några av oss kommer nog hitta varandra ganska snabbt, sedan är det bara för dom andra att gå runt och leta efter en klunga med folk som grälar om sladdar, syntar och om man faktiskt hör att 24 bitar låter bättre än 16! 😆 Alltså, Undebara Bar som ligger mitt emot är ganska stort och har gott om sittplatser. Om vi hör av oss till dem tidigare och frågar om bordsboknning har vi nog chans att få plats där, om inte annat får vi försöka komma ganska tidigt. Har svårt att tänka mig att det skulle vara så fullt klockan sex-sju.
Michael Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 det är dessvärre 20-års åldersgräns på underbara bar och då jag antar att några i vårt sällskap är 18 och 19 så kan det vara dumt att inte fråga dem hur det skulle fungera. tror inte det skulle vara några problem så länge vi meddelar dem.. mina erfarenheter av underbara bar är grymma, dörrvakterna är bland stans bästa i mitt tycke och servitriserna söta som fan. dessutom är det inte jättedyrt att dricka öl där heller. tror en vanlig stark kostar 35kr, en murphys stout runt 40, heineken på flaska runt 35 oxå...osv. inte helt fel. jag försökte precis ringa till dem för att höra om det skulle få bra ändå eftersom vi kommer vara ett stort sällskap. tyvärr så var det ingen som svarade nu och iom att jag är på jobbet är det nog bäst att jag sköter mig...så jag har pengar att spendera på fredag. kontaktinfo är annars för den som vill pröva att tala med dem: Under Bara Bar Östgötagatan 33 118 25 Stockholm Info 08-669 58 55 info@underbarabar.se Öppettider Måndag-lördag 16.00 - 01.00 (saxat från http://www.underbarabar.se/contact.php)
VacUm Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 oj! Kommer hälften av dom som sagt sig komma så är det ju ändå jäkligt många!! Detta kan bara bli kul! 😉
Majken Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Hörni tjockisar, om vi lägger upp en liten bild på oss själva så blir vi jättelätta att känna igen. Har ni läst tidningen så finns det en chans att ni sett mig. Om inte så kan ni få erat lystmäte här och nu: http://www.majken.se/images/majken-webcam.jpg Eller med andra ord - När ni ser en orakad karl med osedvanligt ovårdat hår så är det bara att lägga benen på ryggen. /Majken
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 (redigerat) Hej! Här är en ganska gammal bild på mig, men jag är mig lik: MVH-mornel... 😏 Redigerat 1 februari 2006 av mornel
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Med risk för spam-varning, får jag föreslå att ni använder våra för syftet avsedda nametags: Hehe.... ursprunglig tråd (och bilden i PS-format) finns här. 😏 ´
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.