Pellesnusk Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 För mig som som hel och ren och relativt normal svensk medborgare är denna faibless för ölschapp, irländska pubar och andra sunkiga hak helt obegriplig. Men du kommer va? 😉
AndyPandy Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Du är en elitistisk fåntratt. Och snobb. Happy? 😎 JA! 😉
AndyPandy Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Irländska pubar är för förortsmänniskor med obefintlig stil och finess-faktor, hår i ansiktet och sunkig musiksmak. Hurra! Äntligen någon som håller med mig!
hackeman Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 I hate to be the partypooper, men varför är alla musiker så förtjusta i uppenbart supersunkiga ställen som Carmen? Den tanken har slagit mig också. Minsta gemensamma faktor? Eller nåt. Or not.
Michael Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Irländska pubar är för förortsmänniskor med obefintlig stil och finess-faktor, hår i ansiktet och sunkig musiksmak. Hurra! Äntligen någon som håller med mig! jag gillar "irländska" pubar just för att det är mysigt, påminner mej lite om kvarterspubar i sydney och london samt att det finns mängder med jävligt god öl. fast du har iofs helt rätt, din analys var klockren! jag kommer från förorten, har varken stil eller finess, har hår i ansiktet... däremot har jag bra musiksmak så jag får kompensera med det, hehe!
Umemagnus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Irländska pubar är för förortsmänniskor med obefintlig stil och finess-faktor, hår i ansiktet och sunkig musiksmak. Hurra! Äntligen någon som håller med mig! jajävlar.... stämmer bara fint in på mig oxå.. förutom musiken 🙂
Emil Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 I hate to be the partypooper, men varför är alla musiker så förtjusta i uppenbart supersunkiga ställen som Carmen? För mig som som hel och ren och relativt normal svensk medborgare är denna faibless för ölschapp, irländska pubar och andra sunkiga hak helt obegriplig. Vad är det mysiga med inredning från 80-talet och fulla snubbar iförda hockeytröjor? (Sådärja, nu väntar jag bara på inläggen som hävdar att jag är en elitistisk snobb.) Du har aldrig varit på carmen va? 😉😛
lavrell Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Men hur stort är Carmen igentligen? 😛 Ifall männen från söder kommer så blir vi ju ett par stycken minst sagt 😄 Ja och din fina gitarr tar väl lite plats också! va? 😉
suprapappa Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 jag tror att carmen har crackad öl har inte varit där sedan innan rökförbudet så det lär kännas konstigt
flintan Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Men hur stort är Carmen igentligen? 😉 Ifall männen från söder kommer så blir vi ju ett par stycken minst sagt 😉 Ojdå, låter nice detta. Få se om man dyker upp. 😛 Carmen är rätt stort men det brukar ändå va ganska fullpackat. Det visar sig väl.
Pellesnusk Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Ojdå, låter nice detta. Få se om man dyker upp. 😉 Carmen är rätt stort men det brukar ändå va ganska fullpackat. Det visar sig väl. Jamensåklart du ska komma på denna IRL! Hmmm vi kanske inte får plats allihopa på Carmen, isf får vi väl flytta på oss efter första ölen om det känns för trångt.
mornel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Ojdå, låter nice detta. Få se om man dyker upp. 😉 Carmen är rätt stort men det brukar ändå va ganska fullpackat. Det visar sig väl. Jamensåklart du ska komma på denna IRL! Hmmm vi kanske inte får plats allihopa på Carmen, isf får vi väl flytta på oss efter första ölen om det känns för trångt. Då har vi alltid Underbara Bar över gatan, där borde det finnas plats.
Pellesnusk Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Då har vi alltid Underbara Bar över gatan, där borde det finnas plats. Javafan, med trevligt sällskap och ett par öl i magen så löser sig alla problem! Det saknas ju inte direkt hak att hänga på i området. Du skrev väl att du bodde nära? I värsta fall blir det folkis från 7-11 och 15 glada forumsnubbar hem till dig...
Majken Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Vi brukar köra våra IRL i form av ett formellt möte där alla röstar om de bästa trådarna under året, och sen är det dessa topics som gäller under kvällen. Man får absolut inte prata om någonting utanför agendan. Det har Olsberg sagt. Och Neko skriver protokoll. Hah! Varför blir jag inte förvånad när namnen på Neko och Olsberg dyker upp? Stor-pappa och lill-pappa Jag ser förresten att Mats kommit på mig, satan också. Han är uppenbarligen allsmäktig och övervakande. Jag får hålla mig i skinnet och vara hemma före tio med andra ord. /Majken
sixties Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Buff Medways (Billy childish nuvarande band) ochIndikation spelar på Debaser denna kväll (3/2), kan nog bli bra.
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 jag tror att carmen har crackad öl Hade du hellre sett att de doppat dongeln i din öl? 😉😄
hackeman Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 jag tror att carmen har crackad öl Hade du hellre sett att de doppat dongeln i din öl? 😉😄 Kallas även Ollad Öl.
Odels_tant Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Är kvinnor portförbjudna från sånt härnt eller? Jag menar, jag uppfyller inte kraven på ansiktsbehåring eller avsaknad av finess på listan. 😉 Får man komma ändå? Redigerat 20 januari 2006 av Odels_tant
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Är kvinnor portförbjudna från sånt härnt eller? Jag menar, jag upfyller inte kraven på ansiktsbehåring eller avsaknad av finess på listan. 😕 Får man komma ändå? hehe... I Guess so 😕
Pellesnusk Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Är kvinnor portförbjudna från sånt härnt eller? Jag menar, jag uppfyller inte kraven på ansiktsbehåring eller avsaknad av finess på listan. 😕 Får man komma ändå? Klart du ska komma! För det första är kvinnor inte på något sätt portade från sånt här (det har varit en förvirrad parallelldiskusion om folks respektive i en IRL Malmö-tråd). För det andra så gällde det där med ansiktsbehåring och dålig stil bara på irländska pubar, men vi ska till Carmen! Jag sätter upp dig på listan i första inlägget!
Odel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Är kvinnor portförbjudna från sånt härnt eller? Jag menar, jag uppfyller inte kraven på ansiktsbehåring eller avsaknad av finess på listan. 😕 Får man komma ändå? Klart du ska komma! För det första är kvinnor inte på något sätt portade från sånt här (det har varit en förvirrad parallelldiskusion om folks respektive i en IRL Malmö-tråd). För det andra så gällde det där med ansiktsbehåring och dålig stil bara på irländska pubar, men vi ska till Carmen! Jag sätter upp dig på listan i första inlägget! Jao... det där är min jävla tant. Så jag kommer med. Redigerat 20 januari 2006 av Odel
Pellesnusk Postat 20 januari 2006 Trådstartare Postat 20 januari 2006 Jao... det där är min jävla tant. Så jag kommer med. Grymt, välkommen du med!
Odel Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) (wonderboy @ 20 January 2006, 13:58) Apropå fruar, jag frågade min om jag fick hänga med men hon sade att jag inte hade lust. Har jag lust att följa med älskling, vad? 😕 Redigerat 20 januari 2006 av Odel
Odels_tant Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) (wonderboy @ 20 January 2006, 13:58) Apropå fruar, jag frågade min om jag fick hänga med men hon sade att jag inte hade lust. Har jag lust att följa med älskling, vad? 😕 Kanske, jag ska fundera på saken. 😕 /L Redigerat 20 januari 2006 av Odels_tant
tordA Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 jag tror jag borde komma också 😳 om ni lovar att inte prata med mig 😆 skrika går bra 😛 var är Lundin då...?
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 jag tror jag borde komma också 😳om ni lovar att inte prata med mig 😆 skrika går bra 😛 var är Lundin då...? 😛
Lundin Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Räkna in mig med Pelle.. måste ju se hur småglinen på forumet ser ut i verkligheten 😄 ..verkar bli bättre uppslutning den här gången..jämfört med sist Öhmm..var är vaRolven då? Tord.. kan du inte peta på stenen som Roffe ligger under och kolla om han hänger på också?
Pazo Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Räkna in mig med Pelle.. måste ju se hur småglinen på forumet ser ut i verkligheten 😉 ..verkar bli bättre uppslutning den här gången..jämfört med sist Öhmm..var är vaRolven då? Tord.. kan du inte peta på stenen som Roffe ligger under och kolla om han hänger på också? Gött Lundin! Är du också gubbe eller? 😄
tordA Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Räkna in mig med Pelle.. måste ju se hur småglinen på forumet ser ut i verkligheten 😆 ..verkar bli bättre uppslutning den här gången..jämfört med sist Öhmm..var är vaRolven då? Tord.. kan du inte peta på stenen som Roffe ligger under och kolla om han hänger på också? 😱 han var under stenen jämter min tills han fick fart på gamla Bettan 😄 jag mäjlar.
surikatmamma Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Ni kunde inte valt något skabbigare ställe än Carmen? 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.