Emil Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Ha! Nu är man nästan glad att man inte hängde med ändå. Jag hade aldrig klarat mitt en-öls-löfte (eftersom trevnaden verkade vara på topp) vilket hade slutat med sängläge hela dan idag, vilket i sin tur hade betytt att jag inte orkat jobba en endaste minut, som i slutändan förmodligen hade gett mig magsår eller nåt. Men är glad för alla närvarandes skull! MER BILDER! Gärna med namn under.. Det finns ett talesätt som lyder: "Man kan aldrig ta 1 öl på Carmen"
Pellesnusk Postat 4 februari 2006 Trådstartare Postat 4 februari 2006 Kvällen slutade på Skepsbar, Pelle! Jag föreslår, om inte förr, en brännbolls-irl och picnic när våren är här! Ja just det, så hette stället. När jag kom hem strax innan 4 ramlade jag i säng och mumlade något obegripligt till min flickvän att vi hade varit på Strömbaren, och hon fattade ingenting.... 😄 Picknick med brännboll framåt våren blir supernajs!
VacUm Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Ha! Nu är man nästan glad att man inte hängde med ändå. Jag hade aldrig klarat mitt en-öls-löfte (eftersom trevnaden verkade vara på topp) vilket hade slutat med sängläge hela dan idag, vilket i sin tur hade betytt att jag inte orkat jobba en endaste minut, som i slutändan förmodligen hade gett mig magsår eller nåt. Men är glad för alla närvarandes skull! MER BILDER! Gärna med namn under.. Det finns ett talesätt som lyder: "Man kan aldrig ta 1 öl på Carmen" Det var ju det jag visste! 🙂 Alltså, hur många gånger har man inte landat där efter en slitig dag för att ta _EN_ öl.. Men så: "Äh, fan vi tar en till!"... och en till.. O sen ringer nån o sen är klockan 03.30 och man undrar vad som egentligen hände. 😄
Majken Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Majken, säg inte att du har tagit bort Odeltantens fina flätor. Jag kände just efter i håret och... nej... åtminstone tre av dem är fortfarande kvar 😄 /Majken
hackeman Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Fan va kul för er att det var så lyckat 🙂 och fan va tråkigt för oss andra som inte var med. 😄 Kanske dax att ta upp den där Riks IRL:en till diskussion igen.... Ingen som tog nåt videoklipp igår? Eh?
Emil Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Ha! Nu är man nästan glad att man inte hängde med ändå. Jag hade aldrig klarat mitt en-öls-löfte (eftersom trevnaden verkade vara på topp) vilket hade slutat med sängläge hela dan idag, vilket i sin tur hade betytt att jag inte orkat jobba en endaste minut, som i slutändan förmodligen hade gett mig magsår eller nåt. Men är glad för alla närvarandes skull! MER BILDER! Gärna med namn under.. Det finns ett talesätt som lyder: "Man kan aldrig ta 1 öl på Carmen" Det var ju det jag visste! 🙂 Alltså, hur många gånger har man inte landat där efter en slitig dag för att ta _EN_ öl.. Men så: "Äh, fan vi tar en till!"... och en till.. O sen ringer nån o sen är klockan 03.30 och man undrar vad som egentligen hände. 😉 Precis, en kväll i julas när jag var där så vaknade jag i en polares säng kl 5 på natten och upptäckte att jag istället för tajta jeans hade ett par vita shorts på mig . Mina kompisar hade tydligen bestämt att alla på efterfesten skulle ha kortbyxor på sig, även dom som däckade av lådvodkan.
suprapappa Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) jag gick inte vidare efter carmen vilket var tur i 2 avseenden. dels hade jag aldrig kunnat skriva detta då jag redan nu är så bakis att jag måste vänta minst tre år till nästa tillfälle (eller nästa irl (bra idé med brännboll)) men framförallt hade jag i så fall missat kvällens höjdpunkt.....när jag tillsammans med 2 till, icke namngivna, ur sällskapet gick ner i tunnelbanan fick den ena, fortfarande icke namngivna, personen plötsligt får syn på några andra från träffen och stannar upp mitt i trappan...ser oerhört berusad ut....och skriker på fotbollsmanér....: STU-DI-O-O!!!!!!!!!!!!!! 😉🙂😄😄 Redigerat 4 februari 2006 av suprapappa
Björn Olsberg Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) när jag tillsammans med 2 till, icke namngivna, ur sällskapet gick ner i tunnelbanan fick den ena, fortfarande icke namngivna, personen plötsligt får syn på några andra från träffen och stannar upp mitt i trappan...ser oerhört berusad ut....och skriker på fotbollsmanér....: STU-DI-O-O!!!!!!!!!!!!!! 😉 🙂 😄 *asgarv* Hahaha, veckans absolut skönaste! 😄 EDIT: Shit, jag kan inte sluta skratta.... *kippar efter andan*! Redigerat 4 februari 2006 av Olsberg
mornel Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Roligt att Studioredaktionen tittade förbi igår också!
Pico Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 och fan va tråkigt för oss andra som inte var med. 🙂 Verkligen, nästa gång tror jag att det blir att bita ihop, hoppa upp på stålgeten och börja trampa. Att cykla hem blir värre dock, uppförsbacke hela vägen till Umeå. (Ivf enligt 2D-kartan) 😉
mornel Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Som sagt, brännboll i vår! Då får ni se till att komma hit.
Linus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Som sagt, brännboll i vår! Då får ni se till att komma hit. Jajamän! Trumstockar som slagträ. Gitarrställ som koner. MM-tidning som brännarplatta.
Linus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 när jag tillsammans med 2 till, icke namngivna, ur sällskapet gick ner i tunnelbanan fick den ena, fortfarande icke namngivna, personen plötsligt får syn på några andra från träffen och stannar upp mitt i trappan...ser oerhört berusad ut....och skriker på fotbollsmanér....: STU-DI-O-O!!!!!!!!!!!!!! 🙂 😉 😛 😉 *asgarv* Hahaha, veckans absolut skönaste! 😄 EDIT: Shit, jag kan inte sluta skratta.... *kippar efter andan*! Jag kan tänka mig att det var du, Björn 😉
Odel Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 när jag tillsammans med 2 till, icke namngivna, ur sällskapet gick ner i tunnelbanan fick den ena, fortfarande icke namngivna, personen plötsligt får syn på några andra från träffen och stannar upp mitt i trappan...ser oerhört berusad ut....och skriker på fotbollsmanér....: STU-DI-O-O!!!!!!!!!!!!!! 😮 😄 😄 😄 Har ingen aaaning om vem det kan ha varit. För övrigt såg jag inte alls berusad ut. 😄
Pazo Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Fan va kul för er att det var så lyckat 😉 och fan va tråkigt för oss andra som inte var med. 😕 Kanske dax att ta upp den där Riks IRL:en till diskussion igen.... Ingen som tog nåt videoklipp igår? Eh? Micke (Force_fED) tog lite videoklippo med sin mobil! Skitkass kvalle men han tänkte lägga upp dem sen 😏
Pazo Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Förresten! Fan va gött igår!! 😏😕 Tackar Pelle Och Micke för ölen 😉
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Pazo, var han nöjd med ljudkortet, Micke? 😏😕😛😄😉
labero Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vad är detta irl alla pratar om förstår inget /joe
Pazo Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Pazo, var han nöjd med ljudkortet, Micke? 😏😕😄😄😉 Ja micke var nöjd. Iaf i fyllan 😛
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) Hej! Trollande medmänniska: IRL=Inga radiolåtar. D.v.s. denna IRL de pratar om är en slags videokonferens via Nätet, där man utbyter låtar med varann. Kravet är att de inte fått spelas på radion tidigare. Nu var turen kommen till Stockholm, alltså var det bara de som har geografisk närhet till den staden som videokonfererade denna gång. Nästa gång kan det vara en annan stad. Eller som reklamen säger: "IRL - en plats nära dig". 😏 :musik DAGNY: Glömde nämna en sak. Det finns virtuella rum man kan gå in i också. I detta fall enades tydligen om ett sådant som hette Carmen. Dricka fick var och en stå för själv därhemma. Det var tydligen ett plus om webkameran kunde zooma in denna... Redigerat 4 februari 2006 av musik
Lundin Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vad är detta irl alla pratar om förstår inget /joe I Riktiga Livet
ViktorDenStore Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Vad är detta irl alla pratar om förstår inget /joe I Riktiga Livet Eller som det heter på ängälska: In Real Life
91:an Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Jäklar här har jag tydligen missat något. Fan att man inte ser upp!
lavrell Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Synd att du inte kunde komma lavrell 😆 Ja jag vet. God damn it! Men om det blir brännboll i vår så är jag garanterat på med guran i högsta hugg 😄 Grymt att ni hade det kul gubbs!
giggsy Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 när jag tillsammans med 2 till, icke namngivna, ur sällskapet gick ner i tunnelbanan fick den ena, fortfarande icke namngivna, personen plötsligt får syn på några andra från träffen och stannar upp mitt i trappan...ser oerhört berusad ut....och skriker på fotbollsmanér....: STU-DI-O-O!!!!!!!!!!!!!! 🙂 😆 😄 😄 Har ingen aaaning om vem det kan ha varit. För övrigt såg jag inte alls berusad ut. 😕 Skit också! Det här måste ha hänt typ fem sekunder efter att vi sa hejdå, suprapappa? Odel, närå du såg inte det minsta slirig ut, hehehe...
giggsy Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Synd att de stängde 01:00 på Carmen, nästa träff tycker jag attvi borde välja ett ställe som ha öppet åtminstonne till kl 03:00. Ja, det var verkligen 17 tårögda fågelholkar som besviket insåg att Carmen stängde kl 01:00 🙂😆😕
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 mmm... Sen dessutom att jag och mornel var så pass "små" att vi inte kom in på ställen 😛
mornel Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Här är bilderna jag tog. Ursäkta kvalitén, det var mörkt och min mobiltelefonskamera håller inte riktigt måttet, men man tager vad man haver. Pellesnusk - en av få bilder på honom jag lyckades ta, han höll handen för ansiktet på alla andra. Joachime med unga popkidz i bakgrunden, de hörde inte till vårt sällskap Olsberg - en av tre redaktionsmedlemmar som kilade förbi Suprapappa och Mats(?) lite suddig till höger force_fEd - här har vi gått vidare till Skeppsbar Pazo - killen med frisyren som gjorde att alla kunde hitta oss Majken och Giggsy. Strax efter detta slutade kvällen och vi rumlade alla hem i vinternatten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.