Der Musikant Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Hej svejs, är ny här och tänkte att det skulle vara en bra start att länka till litet stuffs jag komponerat, kan vara lite intressant med feedback från diverse folk och göra sig hörd lite grand..😆 Well, typ..gå hit: http://www.dermusikant.com så hittar ni nog ^^
Danabacken Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Läs regler för demopostningar Sånt där är ju lite tråkigt som ens första svar, va? Välkommen, Musikant! 😆
Der Musikant Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 Humm,,jo lite tråkigt. Men visst jag ska läsa.. Tackar! 😆
Danabacken Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag lyssnade precis på Winston Joyfull, och det låter helt okej. 😆 Du kommer nog lära dig mycket nyttigt här. 😆
Der Musikant Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 Hehe, tackar ^^ Just lagt till en sån där röstgrej såå...typ..rösta om ni vill? ;P Nyaste alstret.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.