monstret Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Finns det ingen i lule som kan tänka sig dra igång ett pop/rock projekt med mig. Jag spelar gitarr och sjunger. Behöver bassister, trummissar, klaviaturer, fler gittarrisstter och annat najs 🙂 Tanken är ett seriöst projekt som bli bra. Du bör alltså inte vara nybörjare. Jag gör musik men kan även tänka mig att joina med nåt annat projekt (😄 inga coverband bara). Jag är 23 år och du är kanske mellan 18 & 30 typ, pojke som flicka. Tveka inte att höra av er!
Thimmie Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Hade jag bått i Lule så. Det är en bit att gå från Vimmerby. 😳 Lycka till!
monstret Postat 21 januari 2006 Trådstartare Postat 21 januari 2006 Har fått ihop en bassist troligtvis. Ingen annan som är sugen?
pirateKING Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 fan låter intressant 😄 tyvär bor jag i stockholm. 😏
blotarn Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 (redigerat) tja, vi kanske behöver en gitarrist dock är det lite hårdare än rock hehe Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 7 november 2006 av blotarn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.