Mutz Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 (redigerat) Nu söker vi en basist och någon som kan sjunga/skrika till ett nystartat Hardcoreband i Karlstad. Vi är 25 och 22 år gammla, din ålder spelar mindre roll. Så är du sugen eller känner en polare som är som klippt och skuren för jobbet så är det bara att höra av sig. Vi har egen replokal på Zakrisdal. Länkar till en låt som jag gjort så hör ni ungefär hur det kommer att låta Reducerad Mail: matsl@bredband.net Tel: 0703-713356 Redigerat 16 januari 2006 av Mutz
dmn Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 hade jag bott i karlsad så hade jag nog allt provat på 😆
slaptap Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 hade jag bott i karlstad så hade jag nog allt provat på 😆 Jag också 😏
Mutz Postat 24 februari 2006 Trådstartare Postat 24 februari 2006 (redigerat) hade jag bott i karlstad så hade jag nog allt provat på 🙂 Jag också 😄 Bara att packa in frugan och kompani i bilen och FLYTTA!! 🙂 Redigerat 24 februari 2006 av Mutz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.