Jump to content
Annons

Twinky

Exil

Recommended Posts

LÅTNAMN: Twinky (arbetesnamn)

ARTIST/GRUPP: John

GENRE: Pop

LÅTLÄNGD: 3:20

KOMPOSITÖR: John

PRODUCENT: John

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 5,36 MB

STATUS: Färdig Grund

Satt och gjorde den här igår kväll/natt. Blev rätt ballt med 6-takt. Något nytt och eget som jag tyckte passade bra på den här låten =)

Vocal kommer, tänkte bara se om ni tycker det är något att jobba vidare på?

Twinky1.mp3

Redigerat av Exil
Dela på andra sajter

Annons

Tyckte det var svängigt. Synthstråkarna gillas inte, men kan lyftas upp och bli som ett fräckt element om bra sång läggs på.

Sen vet jag inte hur eget det är med sextakt, men latin-influenserna ger en lite annorlunda touch =)

Gött jobbat, på med sång så det blir en låt!

Dela på andra sajter

Låter riktigt snyggt, man smälter snabbt in i sextakten :-) Håller med joel om att stråkarna kanske inte är perfekta, men dom är inte jättehemska heller. Liten upptouchning av ljudet bara så. Kommer bli riktigt skönt med sång på :-)

Dela på andra sajter

Tyckte det var svängigt. Synthstråkarna gillas inte, men kan lyftas upp och bli som ett fräckt element om bra sång läggs på.

Sen vet jag inte hur eget det är med sextakt, men latin-influenserna ger en lite annorlunda touch =)

Gött jobbat, på med sång så det blir en låt!

OKej så stråkarna gillas inte? Jag som var helt såld på dem. Ne skojja bara. Det är ju långt ifrån något bra stråkljud. Men med sång på så tror jag stråkarna kommer bli mer som en matta och inte märkas särskilt mycket. Jsut nu är det ju dem man hör. Men, men får kolla om jag kan mixa till stråkarna bättre eller hitta något bättre stråkljud 😏

Förhoppningsvis kommer det en ny version med sång på snart =)

Dela på andra sajter

Låter riktigt snyggt, man smälter snabbt in i sextakten :-)

Kul att det uppskattas. För jag tyckte det blev skitbra med sextakten. Sen om låten är bra är ju en annan sak 😎..men jag gillar idén iaf =)

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.