Jump to content
Annons

Bästa ögonblicket i ditt liv?


Eternal

Recommended Posts

Annons

hmm.... svår fråga.julli-gruble.gif

Låt mig tänka en stund........

En av dom bästa stunderna var nog när jag slutade från skolan en fredag eftermidda', och hade ett helt jullov framför mig. 😆

Sen en annan bra stund kommer att vara när jag ska till fjällen på sportlovet! 😆

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hum.

Jag har varken träffat den rätta, gift mig eller skaffat barn. Så de klassiska "bästa stunderna i livet" har inte inträffat här än.

Det var verkligen inte när jag blev av med svendomen heller; sämre sex får man leta efter 😆 ...

Kraftwerkkonserten på Arvika 2004 var jävligt trevlig iofs. Kanske den kan duga som surrogat tills något bättre kommer upp så länge.

Depechekonserten i Scandinavium i februari lär nog konkurrera om den platsen dock...

Jaja, den som lever får se.. 😆

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag föddes var nog ett av de bästa... de stunden tackar jag mitt liv för 😛

Hmm, iofs. Ganska kul att man vann en tävling där i första minuterna av sitt liv som spermie. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag föddes var nog ett av de bästa... de stunden tackar jag mitt liv för 😛

Hmm, iofs. Ganska kul att man vann en tävling där i första minuterna av sitt liv som spermie. 😛

😄 word!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fan vet, men ett av dom bättre var helt klart när yngsta tösen började skrika redan i sin mammas mage (kejsarsnitt). Då smalt man....

Link to comment
Dela på andra sajter

Att som sjuåring få gå och se sitt absoluta favortitband var väldigt speciellt. (Depeche Mode i Globen på Violator-turnén 1990)

😉

Vad avundsjuk jag blev nu.. Jag var hela 11 år när den turnén var igång; och mina syskon var nog på den tror jag. Men inte jag... 🙁

De var iallafall på Devotionalturnén.

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tjena eternal!

Joo...jag gör ju det...8-12 timmar per dygn. Även om det blivit på knepiga tider på sistone.

Resten av dygnet är oftast som en enda lång orgasm, så det är ju inte så dumt det heller!!

🙂

:musik

KIA: Satte dit ett p

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...