ThomasJ Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Idag skall jag påbörja en flytt till en annan lägenhet. Så kan vara så att jag inte har nått internet på ett tag /(får se hur det är med den saken). Men ville bara posta detta så ni inte tror jag är död eller inlåst i nån källare med någon konstig gubbe som ger direktiv via mobilen om att såga av sig foten för att komma loss ifrån en kedja:P Sakna mig inte allt för mkt jag är snart tillbaks:)
Pico Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 😆
Pazo Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 🙁 😆😛 !!! HAHAH!! LOLOMGWTF!!
Danabacken Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Sa gubben att du skulle göra det här inlägget med? 🙂 🙂🙂😎
Eternal Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Jaha.... Visste inte ens att du fanns här på forumet men hej ändå... 🙂 Skoja bara. Lycka till med flytten så syns vi snart igen.
Cloudsurfer Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 lycka till med flytten thomas, synd att du kommer få svårt att vara online, tänkte diskutera lite EM med dig 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.