slaptap Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 ...och Gote är mitt vittne. ... Observerade det åxå...dessutom kommer jag ihåg det... 😄
Gote Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Ho-ho-ho!! Det roliga verkar ha börjat efter jag drog. Hur ska man tolka det? 😄 Nej, men allvar; tack för en go kväll! Känns som det kommer att bli fler IRL för min del. Men nästa gång får jag se till att hålla dagen efter ledig... Och se till att få upp bilderna nu Hacke! Och filmen!! 🙂
Valdez Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Låter som ni har haft kul!..gärna lite dokumentation hahaha bilder alltså... 😄🙂
hackeman Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Låter som ni har haft kul!..gärna lite dokumentation hahaha bilder alltså... 🙂😛 Ahh. Visste det var något jag glömt att göra... 😄
hackeman Postat 7 mars 2006 Trådstartare Postat 7 mars 2006 Ok, here goes... bilderna är tagna med en K750i som suger på bilder i halvtaskigt ljus. biggie, slaptap och Gote. djonas, hackeman och Jonte. Olsberg ville inte vara med på bild. Gote blir glad på öl. Och suddig. Gote flörtar bestämt och målmedvetet med servitrisen. Slaptap tar en slupptur. Ehh.. tupplur, menar jag. Kameramannen har tagit syra. Gote och biggie lämnar skutan innan den sjunker, vilket den gjorde lite senare. Slaptap vaknar till liv, och lägger in en flört hos servitrisen han med. Vi såg henne inte mer efter det. Jonte missförstår, tror flörten är menad åt honom, och nappar direkt. Slaptap godtar läget. Här byter vi alias... ...med varandra. Eller nåt. Och här nånstans börjar skutan sjunka när besättningen drar i sig Slippery Nipple. En blind.... ...leder en blind. Eller två. Så kan det gå.
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Yippieee! Roligt att se hur det kan gå utför på en IRL 🙂 Från väldigt nyktra miner på den första bilden och när kvällen är slut sitter alla berusade med plektrum i ögonhålorna. 😄
Gote Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Snyggt Hacke! 😄 Fan vad vacker man blir efter en öl... 🙂 Men tog inte Jonte också lite bildlar? 😄
djonas Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Haha underbara bilder Hacke! 😄 ...för er som inte vet det så är det mina plektrum 🥰....samtliga. 😄
Signert Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Gote blir glad på öl. Och suddig. Påminner mig om det gamla finska talesättet: "Nu får du inte dricka mer för ditt ansikte börjar suddas ut."
Bone Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Påminner mig om det gamla finska talesättet: "Nu får du inte dricka mer för ditt ansikte börjar suddas ut." 😄😮😳 HA HA HA aaaaahhhhh dagens bästa. Du måste ha det som din signatur. "Nu får du inte dricka mer för ditt ansikte börjar suddas ut.", Finskt ordspråk
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.