RoBERT Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 så har det blivit nåt bestämt än om vart vi ska träffas?
djonas Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 så har det blivit nåt bestämt än om vart vi ska träffas? Ska kolla med hacke vad han tycker. Återkommer med besked i uppdaterad tråd. 😳
Gote Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 så har det blivit nåt bestämt än om vart vi ska träffas? Ska kolla med hacke vad han tycker. Återkommer med besked i uppdaterad tråd. Berätta! Berätta!
hackeman Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 så har det blivit nåt bestämt än om vart vi ska träffas? Ska kolla med hacke vad han tycker. Återkommer med besked i uppdaterad tråd. 🙂 Berätta! Berätta! Sorry, har varit lite... ehh.. offline på sistone. Det har dykt upp en grej som eventuellt innebär att jag inte heller kan komma på fredag... 🙁 får se hur det blir. Jag har inte bokat nåt heller. Någon föreslog Bishop's sist... bra bärsutbud, ingen hög musik, och definitivt inga babes som distraherar nördiga diskussioner. Höhö. Karta till Bishop's Arms.
Gote Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Bishops låter nära och bra! Men det var helvete vilket manfall det är! 🙂 Ska vi behöva göra om det igen för att det ska bli ordentligt gjort? 🙁
slaptap Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Det har dykt upp en grej som eventuellt innebär att jag inte heller kan komma på fredag... 🙁 får se hur det blir. Ok... 🙂 Någon föreslog Bishop's sist... bra bärsutbud, ingen hög musik, och definitivt inga babes som distraherar nördiga diskussioner. Höhö. Dit hittar jag iaf...nära och bra till station åxå... 🙂
Pellesnusk Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Ja vad kan man säga.... om vi skulle ha ett IRL-battle mellan Sthlm och Malmö så skulle vi 08-or vinna enkelt 🙂
Pazo Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Ja vad kan man säga.... om vi skulle ha ett IRL-battle mellan Sthlm och Malmö så skulle vi 08-or vinna enkelt 😄 HAHA! 😲
hackeman Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Ja vad kan man säga.... om vi skulle ha ett IRL-battle mellan Sthlm och Malmö så skulle vi 08-or vinna enkelt 😄 Jag vet. Fruktansvärt pinsamt. 😲
RoBERT Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 skriv upp mig så länge iaf... 😆 lite funderingar vart jag ska spendera natten sen bara... men det löser sig snart hoppas jag.. 😳 så hur många/några är vi nu?
hackeman Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 så hur många/några är vi nu? Kolla första inlägget. Skrev upp dig oxå där nu. 😄
RoBERT Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 *bumpppppppp* hmmm.. tyvärr hackeman å gänget.. jag fick precis en hel höööööööööög med studiojobb som måste fixas just den dagen så jag kan inte vara med... 😆 men om ni flyttar det till lördagen istället så e jag på... 😏 Kul med jobb, men synd att det inte gick att göra det en annan dag bara... 😛 Ha det gött boyzzzzz!
Gote Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Dan före dan före dan före dan före StudioforumIRL-dagen... 😆 Är alla med?
hackeman Postat 27 februari 2006 Trådstartare Postat 27 februari 2006 Ohoj!! Vad sägs om att vi drar till ett ställe som har invigning på fredag och där vi kan få gratis öl större delen av kvällen?
dede Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ohoj!! Vad sägs om att vi drar till ett ställe som har invigning på fredag och där vi kan få gratis öl större delen av kvällen? 😱 Visst! 😳
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 (redigerat) Ohoj!! Vad sägs om att vi drar till ett ställe som har invigning på fredag och där vi kan få gratis öl större delen av kvällen? 😱 Visst! 😳 Ah... Jag vet vilket ställe du snackar om. Jag är också bjuden. Men kan du ta med så många kompisar tror du? Gästlistan är tydligen rätt tight. & OSA't var väl idag? Redigerat 27 februari 2006 av Danny Cort
djonas Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Ohoj!! Vad sägs om att vi drar till ett ställe som har invigning på fredag och där vi kan få gratis öl större delen av kvällen? 🙂 Japp det ska vi. 😛
Jonte Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Har häcken full med arbete, och en större installation på söndag natt.. Är dock sugen som fasen, och känner att det är dags att hitta på något kul =) Så jag kommer, men kan nog bli något sen... Så planen är jobba, duscha, sätta sig på tåget och äta/sova lite. Och sen parta med er andra =) Bishops är väl inga problem, men om vi ska till ett ställe med gästlista kanske det blir lite svårare? Så vad gäller? Bishops? Det andra stället? Och blir det några problem om jag dyker upp lite senare på kvällen?
hackeman Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 Ohoj!! Vad sägs om att vi drar till ett ställe som har invigning på fredag och där vi kan få gratis öl större delen av kvällen? 😆 Japp det ska vi. 🙂😮 Ok, då ska vi bara hitta ett sånt ställe då. 😆
hackeman Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 Så vad gäller? Bishops? Det andra stället? Bishop's gäller. Jag bara dummade mig. Danny oxå. 😮
slaptap Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Så vad gäller? Bishops? Det andra stället? Bishop's gäller. Ok...spikat 😏
dede Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Har tyvärr fått förhinder. 😄 En oväntad men angelägen händelse har dykt upp. Kan eventuellt ansluta senare på kvällen. 😕
hackeman Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Jag har förresten inte bokat nåt bord, frågan är om jag ska göra det. Har ni tänkt käka eller inte? Svårt att boka bord om ingen tänker käka... 😄
Jonte Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag dyker upp vid 20:30-21:00 ungefär.. Fick en liten "break through" på jobbet =) Men jag kommer inte käka, löser det på tåget.
Gote Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag har förresten inte bokat nåt bord, frågan är om jag ska göra det. Har ni tänkt käka eller inte? Svårt att boka bord om ingen tänker käka... 😄 Vad erbjuder de för käk egentligen? Hemsidan ger ju inte så mycket... 😛
hackeman Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Jag har förresten inte bokat nåt bord, frågan är om jag ska göra det. Har ni tänkt käka eller inte? Svårt att boka bord om ingen tänker käka... 😄 Vad erbjuder de för käk egentligen? Hemsidan ger ju inte så mycket... 😛 Typisk engelsk flottig pubmat, tror jag. Hamburgare, Club Sandwich, Chicken Wings...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.