sideway (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Hej Hej Redigerat 9 oktober 2014 av sideway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Eddies gamla prylar! Vilke grej! 😕 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Känner igen det där bordet? Soundcraft? eller nää vad heter de andra.. :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Känner igen det där bordet? Soundcraft? eller nää vad heter de andra.. :S Nej, jag känner minsann igen Midas-bordet i Törnrosdalen, Astrid Lindgrens Värld. 😕 EDIT: Varmt välkommen Simon! Redigerat 13 januari 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Skapligt bord 😮 Välkommen 😄 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sideway (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Kul att jag fått så många svar så fort... Här är lite svar på tal... Mixer på bilden är ett Midas bord och JA det kommer från astrid lindgrens värld...det är numera utbytt mot ett digitalbord. Eddie meduzas bord var ett soundtracs cm4400 en klassiker som lät otroligt bra men behöves en ordentlig renovering efter alla råttor som varit och gnagt på det 😮 / Sideway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jag fick en förfrågan om vem jag var efter att jag lagt ut en demolåtpå forumet... hihi! Det var jag! 😕 Varmt välkommen! Lägg gärna ut mer musik senare! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Errol Norstedts gamla prylar! Vilken grej! 😕 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sideway (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 yoyo! welcome! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Välkommen hit 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 välkommen mannen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Välkommen hit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Gonatt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway Skåning och uppväxt med Meduza och Kal P Dal. Viss av min humorpop har associerats med Meduza. Sen finns alltid Google. Låt dig aldrig luras av e-folks faktaförmåga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Tja! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Goddag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Välkommen! Eddies prylar...respekt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Välkommen! Hehe, nu blev jag nyfiken på din musik, måste lyssna lite. 😮 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Såg Eddie live i växjö folkets park för många herrans år sen... då han fick en ölflaska i huvet och ställde in 🙂 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pedda P Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 tjenare......trevligt, trevligt!! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 det mixerbordet vill jag ha!!! 😄 , välkommen feresten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Såg Eddie live i växjö folkets park för många herrans år sen... då han fick en ölflaska i huvet och ställde in 😉 Välkommen hit Stackars Eddie. 😄 Jag har faktiskt inte hört en enda låt av denne man...men av titlarna så verkar han dela humor med Björn Rosenström och Onkel Kånkel? Nåja...välkommen hit sideway! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sideway (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Man får tacka för varma välkomnandet i forumet 🙂 / Sideway Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Hallå! Välkommen hit! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 januari 2006 Dela Postat 16 januari 2006 Välkommen skall du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Välkommen!.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.