ViktorDenStore Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Vem sa att julen är över? 🙂 inte va det jag 😄
Mats Stålbröst Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jättebra upplägg...förutom panoreringsbiten? Jag är kanske ute och cyklar, men panoreringar tycker jag nog borde ligga i "torrmix-stadiet". Det är möjligt att jag missuppfattar uppläget här nu dock.För egen del panorerar jag iaf innan jag ger mig på några eq´s o sånt. Då gör du fel. 🙂 Skämt åsido, det finns ingen absolut sanning när det gäller mixning, men vi presenterar en, genomtänkt, metod för hur man kan jobba. Jag tror inte att du kommer att bli besviken. /Mats
DanceMannen Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Låter helt grymt bra. Mixen är ju det sista hindret innan en dunderhit!! Kommer ni att göra ett lika trevligt samlingsnummer som för inspelningsskolan? Mycket hjälp där som är guld värda... Tack för en bra tidning 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.