claypool Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Heter det ett eller en demo? Hoppas du hittar den du söker. Edit: Undrar alltså, tror att det heter en men har hört motsatsen så många ggr nu... Redigerat 13 januari 2006 av claypool
mornel Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Heter det ett eller en demo? Hoppas du hittar den du söker. Edit: Undrar alltså, tror att det heter en men har hört motsatsen så många ggr nu... En demo.
claypool Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Heter det ett eller en demo? Hoppas du hittar den du söker. Edit: Undrar alltså, tror att det heter en men har hört motsatsen så många ggr nu... En demo. Men om man menar ett demoexemplar då?
Eternal Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) En demo... I demoexemplar syftar man till ordet exemplar. Alltså ett exemplar = demoexemplar. Redigerat 13 januari 2006 av Eternal
claypool Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 En demo... I demoexemplar syftar man till ordet exemplar. Alltså ett exemplar = demoexemplar. Är med på att exemplar korrelerar till ett, men jag menade vad som var vanligast att säga när man pratar om den förkortade versionen "demo"
Pellesnusk Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Men om man menar ett demoexemplar då? Men då syftar "ett" till ordet "exemplar". På samma sätt som det heter "en frukt" men "ett fruktfat"....eller skojjar du med oss? EDIT: Jaha....då var man för långsam med sina språkkunskaper.... Redigerat 13 januari 2006 av Pellesnusk
mornel Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 En demo... I demoexemplar syftar man till ordet exemplar. Alltså ett exemplar = demoexemplar. Är med på att exemplar korrelerar till ett, men jag menade vad som var vanligast att säga när man pratar om den förkortade versionen "demo" Demonstration, demoinspelning, demoversion.
claypool Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 En demo... I demoexemplar syftar man till ordet exemplar. Alltså ett exemplar = demoexemplar. Är med på att exemplar korrelerar till ett, men jag menade vad som var vanligast att säga när man pratar om den förkortade versionen "demo" Demonstration, demoinspelning, demoversion. Bra, då ska jag sluta tjata.
Drik Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Haha, snacka om OT, visst är det underbart med forum 😳 Att det kan gå från samarbetsförfrågan till om det ska va "en" eller "ett" demo 😕
claypool Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Haha, snacka om OT, visst är det underbart med forum 😳 Att det kan gå från samarbetsförfrågan till om det ska va "en" eller "ett" demo 😕 Ja det var inte riktigt meningen. Sorry!
Drik Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Haha, snacka om OT, visst är det underbart med forum 😄 Att det kan gå från samarbetsförfrågan till om det ska va "en" eller "ett" demo 😳 Ja det var inte riktigt meningen. Sorry! Hehe jag bryr mig inte så, tycker de bara e kul 😆 Så.. någon som ska öppna en pilsner när helgen nu inleds? .. 😕😎 Redigerat 13 januari 2006 av Drik
claypool Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Upp med en demo så vi får höra 😳 Så, då var man helgarderad! 😕
Eternal Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Så.. någon som ska öppna en pilsner när helgen nu inleds? Ja, jag har redan börjat. Blir högst tre tror jag. Vi får se... Hemmakväll. Apropå OT
ThomasJ Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Så.. någon som ska öppna en pilsner när helgen nu inleds? Ja, jag har redan börjat. Blir högst tre tror jag. Vi får se... Hemmakväll. Apropå OT <more ot> Skall åka o handla lite snart.. Sen ställa dom fina gudadryckerna </more ot>
Thimmie Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Haha, snacka om OT, visst är det underbart med forum 🥰 Att det kan gå från samarbetsförfrågan till om det ska va "en" eller "ett" demo 🥰 Ja det var inte riktigt meningen. Sorry! Det var det nog. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.