Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Hejsan 😄

Får se om det här fungerar för det första...har inte skickat något inlägg förut 😄

Hur som helst så har jag gjort ett försök till att göra en rätt så tung låt som är

väldigt gitarrbaserad. Det var i och för sig några år sedan den kom till, men det vore ändå roligt att få några kommentarer. 😄

Tack på förhand

Micke

Echoes_From_The_Past.mp3

Redigerat av Lundin
Annons
Postat (redigerat)

Hej och välkommen till forumet!

Först och främst uppmanar jag dig att läsa reglerna för demopostningar här!

Skriv sen en medlemspresentation så folk får veta vem du är. 😄

Angående låten;

Tycker det är nice ljud, får lite therapykänsla emellanåt, speciellt vid 1:15, vilket är en bra betyg. 😄

Kanske inte jättetungt men å andra sidan sköna riff tycker jag. Hade varit nice med lite vocals på detta, men det kommer kanske?

Skönt gitarrsolo om än lite grötigt, hade gärna velat ha det längre fram i mixen.

Bra jobbat, ser fram emot att få höra mer av dig. 😄

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Lasse Mongo (oregistrerad)
Postat

låter aning finskt 😄 lite för vass mix i mina öron och monitorer men annars jävligt bra, och då är det sällan jag tycker nåt är bra här, så fortsätt och mata på med fler ideér.

lägg på nån riktigt arg sångare så blir det jävligt hårt!

Schkåll och botten upp!

Postat

Saknar lite botten i mixen...? Tycker att det är lite mycket cymbaler också, i förhållande till resten av mixen. Som någon sa; lite vass.

Annars kan det säkert bli tungt med lite hård sång på!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.