strobanik Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 en ganska klassisk sak tror jag, lite i samma genre som den gode, den onde, den fule, western stuk med körsång... jag tycker sånt här är så jävla häftigt, så om det är någon av er som vet/anar vad det är, eller som har tips på band / genrer / soundtracks att hitta av det här slaget så är jag tacksam!! Your browser does not support the HTML5 audio tag
The Edge Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Det är introt orkestern spelar på metallicas S&M.
strobanik Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 hahahaa...vaaa.. metallica? men dom lär väl tagit det från någon då eller? ska kolla upp Enio-killen!
The Edge Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 hahahaa...vaaa.. metallica? men dom lär väl tagit det från någon då eller? ska kolla upp Enio-killen! 😕 Det är sant..Innan bandet gick upp på scen spelade orkestern denna låten. Heter nåt med "Gold.."-nånting
The Edge Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 (redigerat) Ecstacy of gold heter den 😕 Redigerat 13 januari 2006 av The Edge
Signert Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ecstacy of gold heter den 😕 Från The Good, The Bad, And The Ugly.
strobanik Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 jahapp, där ser man, det var alltså från den onde, den gode, den fule... ha! det här forumet är guld. tack för hjälpen 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.