Mossman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hej Tänkte det var en kul idé om de som använder Pod XT kunde länka till sina egna favoritljud, egentillverkade eller nerladdade. Bra är ju om man anger: Ev. Modelpack Vilken gitarr du använt när du skruvat till ljudet Om det ska efterlikna någon speciell gitarrists ljud Bra idé eller?
DrHans Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Annars finns det ju en sån sajt redan: http://customtone.com/
Mossman Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Jo, det är klart, men jag tyckte att det skulle vara kul att prova studios läsares egna ljud
DrHans Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Blir inte det bara smalare, när hela världen ligger framför dina fötter på Customtone?
Mossman Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 Blir inte det bara smalare, när hela världen ligger framför dina fötter på Customtone? men om JAG nu skulle vilja prova mina Studiovänners ljud och någon vill dela med sig så är det väl inget fel med det. Du behöver inte ladda hem ljuden, så slipper du problemen med att du blir smalare. 😆
DrHans Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nej absolut inget fel med det, tänkte bara att du får bäst resultat på en världssite där alla är pod xt användare. Kör på du!
Mossman Postat 13 januari 2006 Trådstartare Postat 13 januari 2006 (redigerat) Tack ska du ha. 😆 (åter till vad tråden handlade om egentligen....) Redigerat 13 januari 2006 av Mossman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.