Jump to content
Annons

Katter i burk!


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Det gör mycket ont i mig när jag läser och tänker på det där. Tänker absolut inte titta på några bilder. Hoppas verkligen inte det där är sant.

EDIT: Tog bort grova ord.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör mycket ont i mig när jag läser och tänker på det där. Tänker absolut inte titta på några bilder. Hoppas verkligen inte det där är sant.

EDIT: Tog bort grova ord.

Precis, jag ogillar skarpt djurplågeri.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visa att du inte stödjer djurplågeri

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?cats

Öhh... du har ju inte själv skrivit på. Såvida du inte heter Sonia. Hon är ensam på namnlistan. 😳

Hehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet att detdär är skämt. och dessutom redan tagits upp en gång förr 😉

Har jag för mig 😳

inget skoj! Koll asjälv på bilderna.. inget man fejkar!

Och HUR kan du vara så säker på det?

En katt, ett tillfälle, en kamera. Det är allt som använts. Och en hemsida förstås.

Du ska inte tro på allt du hittar på nätet. 😉

edit: men skulle det mot förmodan vara sant är det såklart horribelt!

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Detta förvånar mig inte alls. Inte när vissa, oftast vita européer, kan betala bybor i Sydamerika, Afrika och Asien för att få ha sex med småbarn och samtidigt dränka dem i tunnor fyllda med vatten, för att få uppleva någon sensationell känsla. Eller när de kan betala samma bybor för att få skära halsen av en del av deras invånare och samtidigt filma akterna i s.k. snuff movies.

Satans barn finns överallt!

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom detta är off topic så går jag offtopic direkt, jag såg veterinärerna igår (tv serien på tv4 😄 i brist på annat) blev grymt sugen på attköpa en katt asså 😄 de är söta som satan!

vill osså ha en katt... när jag flyttar (igen) då vill man ju ha en minleoprad.

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom detta är off topic så går jag offtopic direkt, jag såg veterinärerna igår (tv serien på tv4 😄 i brist på annat) blev grymt sugen på attköpa en katt asså 😄 de är söta som satan!

vill osså ha en katt... när jag flyttar (igen) då vill man ju ha en minleoprad.

"Minileoparder" är så söta 😄

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom detta är off topic så går jag offtopic direkt, jag såg veterinärerna igår (tv serien på tv4 😳 i brist på annat) blev grymt sugen på attköpa en katt asså 😛 de är söta som satan!

vill osså ha en katt... när jag flyttar (igen) då vill man ju ha en minleoprad.

"Minileoparder" är så söta 😆

/Daniel

Förklarar varför länken inte funkar... 😆

www.minileopard.com

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom detta är off topic så går jag offtopic direkt, jag såg veterinärerna igår (tv serien på tv4 😉 i brist på annat) blev grymt sugen på attköpa en katt asså :rolleyes: de är söta som satan!

Katter är de bästa husdjur man kan ha. Lugna och tillgivna (om de kommer från rätt uppfödare...), charmiga och självständiga - och behöver ingen ständig tillsyn, eftersom de bara lägger sig och sover om de har tråkigt - i stället för att stå vid dörren och vänta på husse/matte, som en hund ofta kan göra i flera timmar...

Själv är jag uppvuxen med katter. Mamma hade uppfödning av Orientalisk Korthår/Havanna under större delen av min uppväxt, så jag vet vilka härliga varelser de är. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars tycker jag både kattägare och hundägare har rätt mycket gemensamt med Mac-användare. Deras val är det enda som är det rätta, och allt annat suger. Man älskar sin art och hatar alla andra arter. Älskar katt, hatar hund. Älskar hund, hatar katt. Älskar Mac, hatar PC.

Nu har jag kul. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Öhh.. Jag har 2 katter och 1 hund... Vilken är mac och vilken är PC?? :rolleyes:

EDIT: Claes.. Det är katterna som står och stampar vid dörrn och ska ut hela tiden.. Jycken är med mig och ligger och slappar mest.. 😉

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...