Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Det är videon till "Sing Hallelujah". Men jag hör inte Vallhagens text? Nån annan Dr.Alban-låt som kopplas med minnet av videon kanske?
D Vibe Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Bisarra ni är 😲 .. Jag har iallafall aldrig reagerat på att det skulle låta som "bajshus" .. /Daniel
lavrell Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Det är videon till "Sing Hallelujah". Men jag hör inte Vallhagens text? Nån annan Dr.Alban-låt som kopplas med minnet av videon kanske? 😉 It's my life sålklart 🙂
Thimmie Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 Det är videon till "Sing Hallelujah". Men jag hör inte Vallhagens text? Nån annan Dr.Alban-låt som kopplas med minnet av videon kanske? 🙂 It's my life sålklart 🙂 När man var ung och dum så gillade jag låten... 😄
Sonnert Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 (redigerat) I Jan johansens engelska version av "se på mig" från melodifestivalen 1995 låter det som att han sjunger: "with spagetti in my hair" på ett ställe 🙂 Redigerat 17 januari 2006 av Sonnert
Thimmie Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 I Jan johansens engelska version av "se på mig" från melodifestivalen 1995 låter det som att han sjunger: "with spagetti in my hair" på ett ställe 😳 Det är ju inte omöjligt att han har det iof. 😳
Sonnert Postat 17 januari 2006 Postat 17 januari 2006 Det är ju inte omöjligt att han har det iof. den måste ju gå att få tag i. "another night" har jag för mig att den heter
Thimmie Postat 17 januari 2006 Trådstartare Postat 17 januari 2006 Det är ju inte omöjligt att han har det iof. den måste ju gå att få tag i. "another night" har jag för mig att den heter Bara att börja leta! 🥰
SvenTheMan Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Med lite fantasi låter d som att de sjunger, små negr.. i sanden... i U2 s " snunday bloody sunday". Ps. Ja har ganska bra fantasi. Och är emot o använda ordet dom sjunger där imellen små och i.
Vallhagen Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Det är videon till "Sing Hallelujah". Men jag hör inte Vallhagens text? Nån annan Dr.Alban-låt som kopplas med minnet av videon kanske? 🙂 It's my life sålklart 😄 Lite sent ute här. Var det så? Jag blandar ihop saker... Dansar han passgång i Its My Life oxå? *** Å hjälp mig igen nån: Vad hette den där första "svensktextade arablåten" som var något av en internetklassiker; år 2000 ca, och jag tror texten behandlade en "ansiktshatt" eller nåt? 🙂
Dark Of Light Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Jag är inte den ende som hinkar öl tidigt... 🙂
BurnTheGround Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 haha det har jag inte lagt märke till 😱 för övrigt är dne låten jävligt bra
musik (oregistrerad) Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Mauro Scocco. "Saaaaraaa... Kom med och sup ikväll", har jag tolkat det som vid 40-50 lyssningar... Trots att jag faktiskt panorerat och filtrerat som 17, bort en massa ljud... Nä, det funkar inte ändå... 😄 :musik
Florian le Sage Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 håller fullständigt med dig Hackeman---Kent feeetsuuuger förstår inte vitsen med så fjantig attityd/texter osv osv,vem går på sånt dravel höööö! 😄
Florian le Sage Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 (redigerat) just det-glömde tipset: SHAVE ME---Aretha Franklin 😄 (på 60-talet förekom överstyrning/dist i transistoriserade preamps flitigt och det lät oftast snyggt som just i detta fall skapar en skön o något förvrängd "orenhet" i s-ljud bl.a...) Redigerat 3 februari 2006 av Florian le Sage
unbornichen Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Å hjälp mig igen nån: Vad hette den där första "svensktextade arablåten" som var något av en internetklassiker; år 2000 ca, och jag tror texten behandlade en "ansiktshatt" eller nåt? 😏 ansiktsburk
Pico Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Å hjälp mig igen nån: Vad hette den där första "svensktextade arablåten" som var något av en internetklassiker; år 2000 ca, och jag tror texten behandlade en "ansiktshatt" eller nåt? 😏 ansiktsburk Finns även en "hatten e din" (eller var det min?) Tycks minnas någon om fiskpinnar också...
Vallhagen Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Å hjälp mig igen nån: Vad hette den där första "svensktextade arablåten" som var något av en internetklassiker; år 2000 ca, och jag tror texten behandlade en "ansiktshatt" eller nåt? 😏 ansiktsburk Tack! Även isotone! ...hammarby-nisse är hääääääärlig... 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.