Thimmie Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Alltså, i låten "Mannen i den vita hatten (16 år senare)", 5:40 in så låter det som att kära Jocke sjunger: "Jag kasstar stenar i mitt bajshus". Det är glashus, men det låter väldigt kul. Är det fler än jag som hört detta eller bör jag springa till apoteket och köpa revaxör? 😉
Danabacken Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 😉 jag vill höra! Kan du inte lägga upp låten på servern? 😉 🙂
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 😆 jag vill höra! Kan du inte lägga upp låten på servern? 🙁 😎 Det är olagligt att göra ett verk tillgänligt för allmänheten om man inte frågat upphovsmannen. Eftersom att det är Sony/BMG som äger mastern så bör man även fråga dem. Känner du Jocke Berg och Per Sundin så är jag på att slänga upp en mp3:a! 🙂
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 😆 Rekommenderar revaxör... 🙁 Haha! Så pass? 🙂😎
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 😆 Rekommenderar revaxör... 🙁 Haha! Så pass? 😮🙂 Jag var tvungen att kolla, men hur jag än lyssnade hittade jag inget bajs. Det kanske sitter i dina öron? 😎
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 😆 Rekommenderar revaxör... 🙁 Haha! Så pass? 😮🙂 Jag var tvungen att kolla, men hur jag än lyssnade hittade jag inget bajs. Det kanske sitter i dina öron? 😎 Verkligen? Jag tycker att det låter som det. Men som sagt, det är nog mina öron. 🙂
nossbokaj Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Verkligen? Jag tycker att det låter som det. Men som sagt, det är nog mina öron. 😆 Ha ha. Jag hör det också 🙁
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Verkligen? Jag tycker att det låter som det. Men som sagt, det är nog mina öron. 🙂 Ha ha. Jag hör det också 😎 Då är det mina öron. 😆 Eller, nej förresten, lyssningen måste det vara. Jag är perfekt... 🙁
nossbokaj Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag har dock inte reagerat tidigare på det fast jag har hört låten många gånger...
hackeman Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Höh. Är det här ett försök till att få folk att lyssna på sugiga Kent? Jag fetvägrar.
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Verkligen? Jag tycker att det låter som det. Men som sagt, det är nog mina öron. 😳 Ha ha. Jag hör det också 😉 hehe... då är det inte bara jag. 😱
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Höh. Är det här ett försök till att få folk att lyssna på sugiga Kent? Jag fetvägrar. Nope. 😉 Hur gör man föresten när man "fetvägrar"? Skilljer sig det från "vägrar"? Finns det olika grader på att vägra? Jag som trodde att det antingen var "på/av" vägrar eller inte. 😳
flintan Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Har hört låten flera gånger man aldrig reagerat på att det där låter konstigt.. Tror dock inte på revaxör. Det kanske är det psykodynamiska spöket som talar, har du upplevt några bajsrelaterade trauman under barndomen. Eller kanske en släng av torettes? 😉
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Har hört låten flera gånger man aldrig reagerat på att det där låter konstigt.. Tror dock inte på revaxör. Det kanske är det psykodynamiska spöket som talar, har du upplevt några bajsrelaterade trauman under barndomen. Eller kanske en släng av torettes? 😳 Det är nog toretts! 😉
hackeman Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Höh. Är det här ett försök till att få folk att lyssna på sugiga Kent? Jag fetvägrar. Nope. 😉 Hur gör man föresten när man "fetvägrar"? Skilljer sig det från "vägrar"? Finns det olika grader på att vägra? Jag som trodde att det antingen var "på/av" vägrar eller inte. 😳 Det där prefixet använder jag när jag försöker låta som en jobbig 14-årig Sthlmsbimbo. Funkar det? 😱
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Höh. Är det här ett försök till att få folk att lyssna på sugiga Kent? Jag fetvägrar. Nope. 😉 Hur gör man föresten när man "fetvägrar"? Skilljer sig det från "vägrar"? Finns det olika grader på att vägra? Jag som trodde att det antingen var "på/av" vägrar eller inte. 😱 Det där prefixet använder jag när jag försöker låta som en jobbig 14-årig Sthlmsbimbo. Funkar det? 😎 Absolut! 😳
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Höh. Är det här ett försök till att få folk att lyssna på sugiga Kent? Jag fetvägrar. 😆
Vallhagen Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Alltså, i låten "Mannen i den vita hatten (16 år senare)", 5:40 in så låter det som att kära Jocke sjunger: "Jag kasstar stenar i mitt bajshus". Det är glashus, men det låter väldigt kul. Är det fler än jag som hört detta eller bör jag springa till apoteket och köpa revaxör? 😆 Jobbigt det där; jag uppfattar också att han sjunger "kasstar" i stället för "kastar" som det borde vara. I en annan låt sjunger han "när valrossen kom" fastän texten egentligen är på franska. Han är inte klok, den där Kent.
Thimmie Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Alltså, i låten "Mannen i den vita hatten (16 år senare)", 5:40 in så låter det som att kära Jocke sjunger: "Jag kasstar stenar i mitt bajshus". Det är glashus, men det låter väldigt kul. Är det fler än jag som hört detta eller bör jag springa till apoteket och köpa revaxör? 😆 Jobbigt det där; jag uppfattar också att han sjunger "kasstar" i stället för "kastar" som det borde vara. I en annan låt sjunger han "när valrossen kom" fastän texten egentligen är på franska. Han är inte klok, den där Kent. Ops, felstavning. ☺️ hehe... ja, den där Kent, han är konstig han. 😆
Signert Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Det var väl den där Kent som sjöng "det är bara sockerman ser" också? Fullkomligt obegripligt. För övrigt lyssnade jag på Beatles idag och de sjöng högt och tydligt i kör: "we all live in a jävla samarin". Hade helt missat att de körde med svenska texter. Dåligt uttal dock.
catch22 (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Ha ha, jag har försökt övertala min flickvän i ett halvår om att han sjunger bajshus, hon vägrar i sten tro mig men nu har jag ju fått medhåll! Kanon! 🙂
Thimmie Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 Well? 🙂 Jodå, Kent suger fortfarande. 🙂 Nej då. 😛
Thimmie Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 Ha ha, jag har försökt övertala min flickvän i ett halvår om att han sjunger bajshus, hon vägrar i sten tro mig men nu har jag ju fått medhåll! Kanon! 🙂 Hehe... Kul! Han sjunger "bajshus", men i texthäftet står det annat. 😛
lavrell Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Det var väl den där Kent som sjöng "det är bara sockerman ser" också? Fullkomligt obegripligt. För övrigt lyssnade jag på Beatles idag och de sjöng högt och tydligt i kör: "we all live in a jävla samarin". Hade helt missat att de körde med svenska texter. Dåligt uttal dock. hahahaha!!!!! 😛
Thimmie Postat 16 januari 2006 Trådstartare Postat 16 januari 2006 Det var väl den där Kent som sjöng "det är bara sockerman ser" också? Fullkomligt obegripligt. För övrigt lyssnade jag på Beatles idag och de sjöng högt och tydligt i kör: "we all live in a jävla samarin". Hade helt missat att de körde med svenska texter. Dåligt uttal dock. hahahaha!!!!! 😛 🙂 Nej va? 🙂
Linus Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jo, jag kan höra både bajshus och glaushus. Hade Jocke uttalat glaashus hade hjärnan inte kunnat bli lika lurad.
Vallhagen Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Jag påminner mig oxå nån gammal video där doktor alban dansar passgång i blå baddräkt och upprepade gånger sjunger "stopp - va vill ni; stopp - va vill ni?", men jag yrar säkert.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.