magnus83 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Ett grymt irriterande problem har dykt upp. Jag har precis installerat Wavelab 5 på min nya stationära dator, allt är frid och fröjd när jag arbetar i programmet tills jag ska bränna ut låtarna på cd. Då använder jag mig av Wavelabs cd-wisard har jag för mig den hette. Men då när man ska välja vilken enhet man vill använda så finns brännaren inte med, det finns inget alls att välja på. Man kunde trycka på någon knapp för att se info om enheterna som är inkopplade till datorn och där stod det att min cd-brännare hade error?! Den funkar alldeles utmärkt i andra brännarprogram typ Nero, men inte i Wavelab. Vad kan detta bero på, och framför allt kan detta åtgärdas på något sätt?
bergis Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag har wavelab 4 och har också detta problem men som tur är har jag en extern usbbrännare också som wavelab hittar. Har tyvärr ingen lösning på problemet men jag skulle också vara glad om någon hade en lösning! Lycka till..
Björn Olsberg Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Till er båda, ladda förslagsvis ner Wavelab cd/dvd recorder update: Direktlänk Och om du inte har uppdaterat Wavelab till version 5.01a så rekommenderas det med: Direktlänk Återkom gärna om det fungerade/inte fungerade.
bergis Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Till er båda, ladda förslagsvis ner Wavelab cd/dvd recorder update: Direktlänk Tack för tipset! har inte testa bränna än men den interna brännaren finns ialla fall listad i wavelab nu..
magnus83 Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Till er båda, ladda förslagsvis ner Wavelab cd/dvd recorder update: Direktlänk Och om du inte har uppdaterat Wavelab till version 5.01a så rekommenderas det med: Direktlänk Återkom gärna om det fungerade/inte fungerade. Ah, tackar så mycket! Ska kolla detta när jag kommer hem ifrån jobbet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.