Jump to content
Annons

Hallå


Jarnis

Recommended Posts

Hej och välkommen till Anders!

Nu kanske det är dags att jag presenterar mig. Jag har ju hängt här sedan september -05.

Jag heter Anders, är 25 år gammal och bor i norra Skaraborg. Jag har hållit på med musik sen jag var 12 ungefär. Då gjorde jag mina första trevande försök på familjens akustiska gitarr -- en gammal (skitgammal, säkert 1930-tal) sprucken sak som var omöjlig att stämma. Sedan började jag lyssna på hårdrock och satsade på elgitarr istället. Jag spelade i metalband tills jag slutade gymnasiet. Sen har det blivit korta sejourer i diverse konstellationer. Det har varit lite rock, pop, lo-fi och en del metal. Nu är jag dock bandlös och sitter och pular vid datorn istället.

Jag satt länge med Madtracker, men har numera gått över till FL Studio. Gitarr och sånt spelar jag in i Cubasis.

Jag har en väldigt bred musiksmak. På mina blandskivor kan alla hitta något som de hatar.

Jag har en inre spärr mot att använda smilegubbar när jag skriver. Det handlar alltså inte om att jag är sur och tvär.

Ha det gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har en väldigt bred musiksmak. På mina blandskivor kan alla hitta något som de hatar.

Jag har en inre spärr mot att använda smilegubbar när jag skriver. Det handlar alltså inte om att jag är sur och tvär.

Ha det gott!

WORD!!!

Jag har dessutom en spärr som gör att jag måste ha med smileys.

Endast när jag är/vill verka allvarlig jag inte har med dem 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kanske det är dags att jag presenterar mig. Jag har ju hängt här sedan september -05.
Hah, jag trodde att det var beat_mastern som hade bumpat igen... 😄

Men sen såg jag att datum var korrekt. September bara? Känns som du varit här längre...

Jag har en inre spärr mot att använda smilegubbar när jag skriver. Det handlar alltså inte om att jag är sur och tvär.
😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...