ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag kan vara med o tävla om sistaplatsen... 😠😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 Jag kan vara med o tävla om sistaplatsen... 😠😄 Då får du nog kämpa.... Har du glömt att jag också skall vara med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lady SongBird Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 hejhej Jag vill oxo ha en 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Sen då? hur vet jag att jag har vunnit? Har jag redan gjort det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 klart jag e på, nån måste ju fölora 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag kan vara med o tävla om sistaplatsen... 😏🤪 Då får du nog kämpa.... Har du glömt att jag också skall vara med? Då får vi nog dela den... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jimboo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Detta måste man ju bara testa !! HAHAH vindarna viskar mitt namn... Bra låtval 😳 Va e tanken? ska man försöka göra så bra cover som möjligt eller är det bara den bästa versionen? och grabbar.. SISTA PLATSEN ÄR MIN!!! Puss puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 Detta måste man ju bara testa !! HAHAH vindarna viskar mitt namn... Bra låtval 😳 Va e tanken? ska man försöka göra så bra cover som möjligt eller är det bara den bästa versionen? och grabbar.. SISTA PLATSEN ÄR MIN!!! Puss puss Ja, tanken är att ni bara skall sjunga! Jag tillhandahåller sångkompet så det är bara att yla på! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 hejhej Jag vill oxo ha en 😳 Klart du skall få 😳 Alla som vill kan hämta den på måndag. Adressen kommer upp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Fast Etörnäl: Vad är det för grej lixom? Det är faktiskt rätt bizarrt. Ska du få ihop till en samlingsskiva till svärmor? Var kom idén ifrån? Berätta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Tar du hand om alla sångspåren eller måste man mixa själv 😳 ....då blir det ju en mixningstävling också...... 😱😄🙁 ....å hur e de med autotune och pitch och körer.....får man ha det??? ´såfall måste jag ju skaffa det innan måndag så jag kan utnyttja hela tävlingstiden 😮 Får jag lov att pitcha tonartshöjningar???....eller ett förslag; man MÅSTE pitcha tonartshöjningar så ALLA låter Kalle Anka mot slutet av schlagerlåten!! JAG MÅSTE FÅ VETA!!!! 😮😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lady SongBird Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 föresten...kan man vinna något? 😳 hehe sniken som jag är förväntar jag mig iallafall en sorts trevlig apelsin eller ngt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 föresten...kan man vinna något? 😳 hehe sniken som jag är förväntar jag mig iallafall en sorts trevlig apelsin eller ngt Kom hem till mig så skall vi ordna något 😄 Om du vinner vill säga 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Man är ju från Norrland i a f! 😱 Kanske skulle ge sig på en riktig schlager! 😎 Skicka för tusan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lady SongBird Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Man är ju från Norrland i a f! 😎 Kanske skulle ge sig på en riktig schlager! 🙂 Skicka för tusan! hahaha no thanx 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag skonar era liv, Jag sjunger inte i denna tävlingen alltså 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jag skonar era liv, Jag sjunger inte i denna tävlingen alltså 😉 Kom igen, ska jag vara med o skämma ut mig kan väl du också vara det! 😆 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Ja för satan, Pontare is going down ! Gimme Gimme ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Jag kan vara med o tävla om sistaplatsen... Jag har redan Paxat den , Men ni kan få tävla om att bli Näst sist om du vill. Redigerat 13 januari 2006 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Astor Q (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Vad är det här? Tävlan om vem som kan komma mest sist? Jag ska vinna!!! 😆 Håller just nu på att raka av mig mitt långa hår för att behålla en hårtuss och färga den röd medans jag lyssnar på en karaoke-bakgrund av de viskande vindarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 ...medans jag lyssnar på en karaoke-bakgrund av de viskande vindarna. Själv gick jag upp på vinden, ty det spörs att i sådana regioner skall namnet viskas. I helvete heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 13 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2006 ...medans jag lyssnar på en karaoke-bakgrund av de viskande vindarna. Själv gick jag upp på vinden, ty det spörs att i sådana regioner skall namnet viskas. I helvete heller. 😐 Missuppfattat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Själv gick jag upp på vinden, ty det spörs att i sådana regioner skall namnet viskas. I helvete heller. 😐 Redigerat 13 januari 2006 av BaldByChoice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
krull Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 sign me up! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😳 Jag kan sjunga med förbundna ögon 🙂 eller med munkavel 😄 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 🙂 Jag vill höra Altzi's version.... 😎 Även om han inte ska vara med i tävlingen... 🙂 M.V.H Moberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 🙂 Jag kan sjunga med förbundna ögon 🙁 eller med munkavel 😄 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 😆 Jag vill höra Altzi's version.... 😄 Även om han inte ska vara med i tävlingen... 😉 M.V.H Moberg Jag kommer att gå undercover och skicka in ett bidrag med munkavel, undercover ni fattar va?.... cover....ok den sög 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 🙂 Jag kan sjunga med förbundna ögon 😄 eller med munkavel 😄 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 🙂 Jag vill höra Altzi's version.... 😎 Även om han inte ska vara med i tävlingen... 🙂 M.V.H Moberg Jag kommer att gå undercover och skicka in ett bidrag med munkavel, undercover ni fattar va?.... cover....ok den sög 🙂 🙁😎😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😉 Jag kan sjunga med förbundna ögon 😎 eller med munkavel 😄 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 🙁 Det är en hälsosamt sund inställning till sport tycker jag. Rent generellt alltså. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 15 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2006 Sådär ja nu börjar det dra ihop sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Man är ju från Norrland i a f! 😆 Kanske skulle ge sig på en riktig schlager! 😉 Skicka för tusan! Sjung på ren norrländska så blir det en Roger Pontare. ...själv står jag över. Så jävla roligt ska vi inte ha det. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.