Eternal Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 (redigerat) RESULTATEN OCH RÖSTNINGEN FINNS HÄR! Ja, vem vill ställa upp i den ärorika tävlingen? Komp erhålls av mig. Låten är "När vindarna viskar mitt namn" i originalstämning. Jag har redan sjungt in ett bidrag och känner mig ganska säker. Ingen kan slå mig! Eller? 😄 Skriv i tråden eller pm:a mig! Lite info: Bidraget skall skickas senast söndagen den 22 januari före 16:00. Metoder som funkar: Msn - Kanske det enklaste. Bara att adda och skicka. Mail - Kan funka bra. Beror lite på storlek och typ av mail. Länk - Har ni möjlighet till att lägga upp den på nätet är det bra. Så pm:a bara länken till mig så plockar jag hem det. Kompet finns att hämta här: Your browser does not support the HTML5 audio tag Texten finns här! Kompet är inte det bästa eller tightaste men det går att avgöra vem som är bäst eller sämst på sång Tävlande bidrag: 7st Eternal Moberg Pwayne Altzi (kommer inte delta i röstningen) Vallhagen Piccazzo Astor Q Funi Struken: J.N (valde att hoppa av) Redigerat 22 januari 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Astor Q (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Ja va fasen...nån gång skall man väl göra sin ljuva stämma hörd här på forumet! Jag e me. Skick me the komp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biorno (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Ja, vem vill ställa upp i den ärorika tävlingen? Komp erhålls av mig. Låten är "När vindarna viskar mitt namn" i originalstämning. Jag har redan sjungt in ett bidrag och känner mig ganska säker. Ingen kan slå mig! Eller? 😉 Skriv i tråden eller pm:a mig! Jag är med... måste ju finnas en sista plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 När vindarna viskar mitt namn? *syrsor* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 När och var lägger vi upp bidragen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Lite "furrigt" att du valt tonart. Det måste man veta om man annordnar sångtävling att människors stämband är olika, alltså sjunger man i olika lägen. Alltså KAN inte alla sjunga i originaltonart. Så det så... 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emser Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Botten skall inte bara nås, den skall även passeras. Skicka. /ems Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Visst! Skicka mig gärna en bakgrund så ska jag se vad jag kan åstadkomma! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars-Olof Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag vill också ha komp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
antepop Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Lite "furrigt" att du valt tonart. Det måste man veta om man annordnar sångtävling att människors stämband är olika, alltså sjunger man i olika lägen. Alltså KAN inte alla sjunga i originaltonart. Så det så... 😳 😳 Vi är jäkligt överens där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 jag kan lägga på en Äggklyvare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
negroj9 (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Man kan ju alltid testa. Skicka plz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Lite "furrigt" att du valt tonart. Det måste man veta om man annordnar sångtävling att människors stämband är olika, alltså sjunger man i olika lägen. Alltså KAN inte alla sjunga i originaltonart. Så det så... 🙂 😆 Vi är jäkligt överens där Så bra att det inte bara är jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Ja kan också göra ett försök. Hur skickar du låten? Tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Altzi När och var lägger vi upp bidragen? Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 (redigerat) Jag är med! Lätt! Var är Sauron när han behövs? Edit: ...och jag drar mig inte ur förrän TrancerPerra ställer upp 😆 Redigerat 12 januari 2006 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag kan lägga baskör. När jag är bakis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag kan inte... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pwayne Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Skicka till mig med.....så får vi se om tonarten funkar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
v0peer Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Skicka till mig med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 (redigerat) Eternal, var är du? Redigerat 12 januari 2006 av BaldByChoice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biorno (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Eternal, var är du? Kan vi inte lägga till en liten regel som innebär att man inte får sitta någon annanstans än hemm med ett Soundblaster Live ljudkort och en halvdålig mik och vara allmänt kass på att sjunga?... Om man ska ha nån chans.... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Eternal, var är du? Kan vi inte lägga till en liten regel som innebär att man inte får sitta någon annanstans än hemm med ett Soundblaster Live ljudkort och en halvdålig mik och vara allmänt kass på att sjunga?... Om man ska ha nån chans.... 😛 Vaddå, får jag inte vara med?! 😱😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 Jag har jobbat så därför har jag inte kunnat svara föränn nu... Vilken respons på sån här kort tid! Underbart! Jag kommer att lägga upp bakgrundsmusiken på en server den 16 januari. Alltså nu på måndag. Gillar ni inte tonarten så låt bli 😱 Den passar inte min röst perfekt heller. Bidraget skall skickas till söndagen den 22 januari. SENAST 16:00. Vi kan väl säga att jag tar emot bidrag mellan 15:00 och 16:00. En timma borde väl räcka för alla att skicka över? Så på måndag kommer bakgrunden ut! Tack för visat intresse 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😆 Jag kan sjunga med förbundna ögon 😱 eller med munkavel 😛 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😆 Jag kan sjunga med förbundna ögon 😱 eller med munkavel 😛 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 🙂 Du hade inte fått vara med ändå om du nu trodde det 😄 Jä**a sångguru! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Om Altzi ställer upp tänker jag inte deltaga.. 😠 Jag kan sjunga med förbundna ögon 😏 eller med munkavel 😠 Skämt å sido, jag lämnar walk over. (vet inte om det är rätt sportterm, jag är sällsynt ointresserad av sport) 😲 Du hade inte fått vara med ändå om du nu trodde det 😲 Jä**a sångguru! 😲 MOBBING 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingpong Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Grabbar vi får ta en ordentlig whiskeyrunda innan vi spelar in våra bidrag till denna ärofyllda sångtävling! whiskeyn kommer ge oss det vi saknar som Pontare har, norrländskan och den skrovliga karaktären! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 12 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2006 Grabbar vi får ta en ordentlig whiskeyrunda innan vi spelar in våra bidrag till denna ärofyllda sångtävling! whiskeyn kommer ge oss det vi saknar som Pontare har, norrländskan och den skrovliga karaktären! 😠 Bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.