Lonian Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 LÅTNAMN: Decompose ARTIST/GRUPP:Dead zombie GENRE: Synth någonting LÅTLÄNGD: 3.25 KOMPOSITÖR: John Israelsson PRODUCENT: John Israelsson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.13 STATUS: Inte klar ännu. Funderar fortfarande på konstruktionens struktur. Ja0, gjorde klart den här låten nu. Antar att det är en idé ännu bara. Skrev ihop en sångtext till, men det låter så mysko att försöka sjunga i den, kanske pga att den inte är så pass melodisk. Och jag vill inte heller att det skall låta rap aktigt. Nåväl, för tillfället är jag trött i skallen och har inga större idéer så jag släpper in den här för att höra eran talan Vad tycks? Här är en tanke på sångtext. ------------- Decompose ------------- Lonely, confused. so much abuse Everyday slowly pass bye.... You feel disgraced Pictures, images, spinning in your head. Scenes of the demons makes you feel dead. letting your flesh, rot away, just a victim, you become their prey Decompose While you lying on the floor alone Feeling pain straight into your bones Decompose You dream of someone to discouver you But they will just tear out your lonely heart You been long time dead in their eyes Your body has become all dry Decompose my soul while your cold skin rot away Your flesh fade all to grey Decompose Dead is my soul Decompose.mp3
Jarnis Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jovars Det som låter som gitarr låter lite så bra, det låter lite b om ljudet. De ensamma crasharna funkar också mindre bra. Jag tycker nog att crashar bör ha en kick eller virvel eller nåt under sig. Annars är det inget fel på kompositionen, en del fina melodipartier och en rätt skön stämning. Pianot får gärna vara lite skitigare.
Lonian Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Tja, jag vet inte riktigt om det går att göra så mycket åt gitarr "ljudet" kanske komponeringen av gitarren isådannfall. Fl slayer i fl studio, får isådannfall ta och skaffa fram äkta gitarrer 🙂 Tackar iallfall, skall spinna vidare på det där.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.