martinm Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😮Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😉 Jag kände igen den när jag lyssnade på den andra gången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 13 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😳Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😕 Nje! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😆Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😳 Aldrig hört! Är det från någon p-o-r-n-o-g-r-a-f-i-s-k film? N-e-j. 😆 Jag hittade den, för övrigt, på ett gammalt kassettband daterat ca 1989. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😆Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😳 Aldrig hört! Är det från någon p-o-r-n-o-g-r-a-f-i-s-k film? N-e-j. 😆 Jag hittade den, för övrigt, på ett gammalt kassettband daterat ca 1989. Oerhört intressant var den (?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.