Vallhagen Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) Redan löst, ursäkta spammingen... Ta bort inlägget om nån vill Edit: Äh ok då. Vad heter den? Redigerat 12 januari 2006 av Vallhagen
Gote Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Ävaffan! Du får väl åtminstone berätta vilken låt det var!! 😳
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den.
Fredster Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse?
Fredster Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen...
Hans Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Pinsamt att alla svarar att det är pinsamt.
Fredster Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt. Javisst. Tänk att behöva säga det till sin flickvän på morgonen; -vart ska du, älskling. -Till jobbet.... Jo, tjenare.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Här går evolutionen framåt ser jag. 🙂 Ja du utvecklas ju jävligt snabbt, Hacke. Måste vara jobbet...
Vallhagen Postat 12 januari 2006 Trådstartare Postat 12 januari 2006 Ja jävlar 😉 Vad ställer man till med 😳
Neosus Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt. Javisst. Tänk att behöva säga det till sin flickvän på morgonen; -vart ska du, älskling. -Till jobbet.... Jo, tjenare. Pinsamt att säga det till flickvännen på morgonen om man inte har någon...
hackeman Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt. Javisst. Tänk att behöva säga det till sin flickvän på morgonen; -vart ska du, älskling. -Till jobbet.... Jo, tjenare. Pinsamt att säga det till flickvännen på morgonen om man inte har någon... Eller om man har en och hon kommer på en vart man egentligen är på väg, istället för jobbet.
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt. Javisst. Tänk att behöva säga det till sin flickvän på morgonen; -vart ska du, älskling. -Till jobbet.... Jo, tjenare. Pinsamt att säga det till flickvännen på morgonen om man inte har någon... Eller om man har en och hon kommer på en vart man egentligen är på väg, istället för jobbet. Pratar av egen erfaranhet?
hackeman Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror det var Gustaf Mahler - Air on a G-string. Pinsamt att inte känna igen den. Pinsamt att inte läsa senaste ändringen innan svar Pinsamt att inte förstå att både jag & thimmie & TordA tyckte det var roligt att droppa lite låtar såhär i efterhand. Hade du slut på Special K imorse? Pinsamt att inte förstå att jag förstod det Pinsamt att vi inte har viktigare saker för oss egentligen... Vad ska man annars göra? Jobba? Nä det är riktigt pinsamt. Javisst. Tänk att behöva säga det till sin flickvän på morgonen; -vart ska du, älskling. -Till jobbet.... Jo, tjenare. Pinsamt att säga det till flickvännen på morgonen om man inte har någon... Eller om man har en och hon kommer på en vart man egentligen är på väg, istället för jobbet. Pratar av egen erfaranhet? Jag är trogen min nuvarande flickvän. 'Nuff said. 😳
Linus Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kana Kapila med Hep Stars? 😳 Kana Kapila, HEY! Kana Kapila, HOO!
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Kana Kapila med Hep Stars? 😳 Kana Kapila, HEY! Kana Kapila, HOO! Skönt att det finns folk med kulturell musiksmak! 😳
Linus Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😳 Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😳
Per_a_55 Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😳Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😳 Klart man känner igen den,men fan vet vad den heter....
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😄Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😆 Fyy!! Göra såntdär för egen vinning 😆
Eternal Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😮Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😉 Aldrig hört! Är det från någon p-o-r-n-o-g-r-a-f-i-s-k film?
Danabacken Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Vallhagen, ändra rubriken igen 😮Tråden "Vad heter låten?" kan ju bli populär. Så då snor jag tråden en stund och frågar: Är det nån som känner igen Your browser does not support the HTML5 audio tag ? 😉 Japp! 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.