Sonnert Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 jag är på jakt efter lite mer annorlunda refills. t ex oljefat, harpa, mungiga osv. vet ni var det finns?
Pluffo Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Med risk för att låta tjatig och jobbig.. Mic + MD + Ut i stora vida världen? Men det var antagligen inte svaret du ville höra
patrik Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Finns några olika "ovanligare" refills på www.reasonfreaks.com I alla fall harpa och sånt. Oljefat vette tusan dock om du finner där
chrisB Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 jag är på jakt efter lite mer annorlunda refills.t ex oljefat, harpa, mungiga osv. I brist på något klokt svar så håller jag med. Ut och gör själv. Eller leta upp ljudfiler på nätet och skapa egna rexloopar. Eller spendera pengar och köp. Det finns en hel del t.ex på http://www.powerfx.com Leta upp kommunalamusikskolan/musikhögskola/etc och be att få sampla några instrument. Kom ihåg att NN-XT tar SoundFonts, så sök via Google. Lycka till. ps: i StråkRefillet som finns att köpa (kommer inte ihåg det korrekta namnet) så finns det en hel del harploopar (och stråkloopar, mm)
Sonnert Postat 19 maj 2004 Trådstartare Postat 19 maj 2004 tack för alla tips. jag tog mig en titt i windows soundfont-katalog. den va inte så dum om man bara skruvar till ljuden litegrand.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.