Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan,

Här har ni en basist från dom nedblåsta skogarna i småland. 38 år med 2 barn och sambo. bor i villa o allt det där....

har sysslat med musik i över 20 år och faktiskt lyckats med konsstycket att få ha giggat en hel del. Spelar mest reggae nuförtiden, men kommer alltid att ha punken i mitt hjärta.

Lyckligtvis har min grabb börjat spela i band nu så det är med stor glädje jag visar den himmelska sanningen om bra musik till min son he, he....-stackarn.

("En slemmig torsk" med KSMB kan man lätt lura på en 12 åring....)

Sitter med cubase, wavelab samt groove agent, M-Audio Black Box, basar, gitarrer, keybords.

Jag får knappt aldrig någonting färdigt..-jag kan sitta uppe halva natten o experimentera med en baskagge´s gatenivå.....fast det är jävligt kul!!!

Tjohopp!

Annons
Postat

Tja! Välkommen!

Postat

Hej och välkommen från en annan smålänning!

Postat

VÄLKOMMEN, du låter nästan som mig!!

bassist, 3 barn, fru & radhus, lyssnar på punk och rock n´roll.

även lite ska/reggae. kör också med cubase, groove agent mm.

har du spelat i något gammalt punk band?

Postat
VÄLKOMMEN, du låter nästan som mig!!

bassist, 3 barn, fru & radhus, lyssnar på punk och rock n´roll.

även lite ska/reggae. kör också med cubase, groove agent mm.

har du spelat i något gammalt punk band?

Visst, fast det var väl mest närmast sörjande som fick uppleva spektaklet...fast vi hade iallafall tidernas coolaste bandnamn -"Tsarens Kusiner"...

Postat

....stämmer nästan på mig också, dock ej punk....de va mer phunkigt!

Tjenare,......det är väldigt trevligt här!! 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.