Baktakt Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Hejsan, Här har ni en basist från dom nedblåsta skogarna i småland. 38 år med 2 barn och sambo. bor i villa o allt det där.... har sysslat med musik i över 20 år och faktiskt lyckats med konsstycket att få ha giggat en hel del. Spelar mest reggae nuförtiden, men kommer alltid att ha punken i mitt hjärta. Lyckligtvis har min grabb börjat spela i band nu så det är med stor glädje jag visar den himmelska sanningen om bra musik till min son he, he....-stackarn. ("En slemmig torsk" med KSMB kan man lätt lura på en 12 åring....) Sitter med cubase, wavelab samt groove agent, M-Audio Black Box, basar, gitarrer, keybords. Jag får knappt aldrig någonting färdigt..-jag kan sitta uppe halva natten o experimentera med en baskagge´s gatenivå.....fast det är jävligt kul!!! Tjohopp!
Eternal Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Tjenare baktakt! Hoppas du får ut mycket av din vistelse här på forumet!
Neko Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Hej och välkommen. Vi ses väl på nästa IRL här i smålandstrakterna?
sixties Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 VÄLKOMMEN, du låter nästan som mig!! bassist, 3 barn, fru & radhus, lyssnar på punk och rock n´roll. även lite ska/reggae. kör också med cubase, groove agent mm. har du spelat i något gammalt punk band?
Baktakt Postat 15 januari 2006 Trådstartare Postat 15 januari 2006 VÄLKOMMEN, du låter nästan som mig!! bassist, 3 barn, fru & radhus, lyssnar på punk och rock n´roll. även lite ska/reggae. kör också med cubase, groove agent mm. har du spelat i något gammalt punk band? Visst, fast det var väl mest närmast sörjande som fick uppleva spektaklet...fast vi hade iallafall tidernas coolaste bandnamn -"Tsarens Kusiner"...
Pedda P Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 ....stämmer nästan på mig också, dock ej punk....de va mer phunkigt! Tjenare,......det är väldigt trevligt här!! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.