Sebskater (oregistrerad) Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) grupp: ett kollektiv 465 låt titel: äkta nossebro style album: ???? LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Ett_kollektivt_465____kta_Nossebro_Style.mp3 Redigerat 13 januari 2006 av Lundin
Jejje Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Det här är väl inte direkt min musikstil så jag vet inte hur mycket mina kommentarer kan tillföra. Tycker att själva grundbeaten/melodin är helt okej och ganska svängig. Rapen är lite väl högt mixad möjligtsvis, det dränker t ex trummorna lite väl mycket. Rapen funkar rent rytmmässigt för det mesta, vissa småproblem finns dock. t ex vid 1.00 till 1.10 känns det lite orytmiskt. Samma text funkade mycket bättre vid 1.55 så mitt råd är att spela in partiet vid 1.00 igen. Personligen tycer jag att det blir lite trist med samma grundmelodi precis hela tiden men jag vet att det ofta är så i denna genre. Personligen har jag lite svårt för denna typ av texter men det beror nog mest på att jag inte är inne i genren. Helt okej i genren.
Sebskater (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 y0 y0 y0kommer ni till Casa bar den 21a? 😳 hmmm jag ska inte dit kanske kommer de andra medlemarna?? jag gillar inte casa riktigt.....
fogden2000 Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 grupp: ett kollektiv 465låt titel: äkta nossebro style album: ???? LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Ja,du,den där kepsen ni har på sne,hade åkt av direkt av en klockren hederlig svensk högerswing,hur fan kan du skriva sån skit? stackare 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.